Gå til innhold

Spm ang kjærlighet.


Gjest G-Gaupa

Anbefalte innlegg

Gjest G-Gaupa

Hei.

Jeg bruker medisiner for depr. Har truffet en kjekk mann, er glad i ham, men ikke forelsket tror jeg. Har det med meds å gjøre? Det er så frustrerende å ha flatt humør! Hater det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest copper

Vet ikke helt om jeg kan hjelpe deg her, da jeg ikke er noe samlivsekspert. Men muligens du har et poeng? Unnskyld meg, men tror du det kan ha noe med at du ØNSKER å ha en mann? Vet ikke jeg altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LitagoA

Vet ikke helt om jeg kan hjelpe deg her, da jeg ikke er noe samlivsekspert. Men muligens du har et poeng? Unnskyld meg, men tror du det kan ha noe med at du ØNSKER å ha en mann? Vet ikke jeg altså..

Nei, ønsker man seg et flatt humør, da kan man da versågod bare få seg en mann.

Jeg er alenemor og har hatt tilbud både titt og ofte ;-).men pga. jeg er relativt sliten av å være alene med barn, ønsker jeg å ha "fri" når jeg først har det. Jeg ønsker ikke å ha en person til i livet mitt, som okkuperer meg på heltid.

Jeg blir liksom aldri helt forelska, eller føler "big bang".

Jeg har et relativt flatt humør også, men det er iallfall ikke i mangel av en mann

***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rutangis netu

Det du lurte på var vel om det var medisinbruken som stengte for en eventuell forelskelsesfølelse? Har jeg aldri tenkt på, men det kan vel være mye mulig. Artig å høre om andre single har slike erfaringer. Selv har jeg bare hatt den gamle gubben, så jeg har ikke fått testa det ut. hehe...

Men da jeg brukte Cipramil for mange år siden reagerte jeg verken på glede eller sort. Alt var flatt, så går ut fra at jeg ikke ville blitt vilt forelsket heller i den perioden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...