Gå til innhold

Følelseskaos


maire

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært deprimert en stund har jeg fått livslysten tilbake og har så mange ting jeg har lyst til å ta fatt på. Jeg er ivrig og rastløs, glad og forventningsfull, men samtidig med en klump i halsen. Nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av energien min. Føler meg på en måte "skjør" som porselen, men samtidig så sterk. Vil det vare, eller ramler jeg sammen igjen, det lurer jeg på. Og på en måte er det himmelsk deilig å ha energi igjen, men samtidig så sårt. Noen som skjønner hva jeg mener, eller har det rablet for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pimphis

Jeg skjønner deg jeg. Sånn har jeg det også. Opp og Ned hele tiden. Nå har jeg ahtt en Opp periode i nesten en måned, det er jo rekord! Ikke deprimert, ingenting-hærlig er det. Men jeg har som deg frykten for å bli deprimert igjen...

Lykke til da hvertfall, til oss begge ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest opplevd det samme

Forstår veldig godt hva du mener. Har hatt det slik selv i flere år.

Kjempetøft når det står på, så nyt overskuddet og plei deg selv.

Ønsker deg alt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...