Gå til innhold

Vil vite noe "sikkert"

Anbefalte innlegg

Luna21365380663

Har noen prøvd hypnose? Eller en synsk?

Jeg lurer sånn på hva som skjedde, og ekstakt når. Om jeg var under 9 eller over 12.. Det er enten-eller.. Tror det er under 9..

Men jeg husker kun i bruddstykker, og nå føler jeg at jeg kan ta imot litt mer; det er så lenge siden jeg har fått "hint".. Går flere år imellom.. Må virkelig underbevisstheten min skåne meg fordi det er såå fælt?? Akkurat nå kan jeg ta imot _litt_ mer..

Derfor lurer jeg på om jeg skal snakke med en synsk, som kan si om jeg har vært utsatt for noe fælt, og evt hva.. for de må vel kunne se om noen er "gjort noe med".. ?

Og hva med hypnose? Er det bare tull, alt? Blir så redd når jeg hører om de som har blitt innbilt ting, og de psykologene som er redd for å ta "den praten", for å bli anklaget for å sette griller i hodet på folk..

Nå er det gått så lang tid at jeg tror jeg begynner å tvile på _hvem_ som gjorde det også, selv om det ikke er mulig at det finnes andre alternativer..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177336-vil-vite-noe-sikkert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har som deg også lyst til å vite noe sikkert. Snakket med psykologen om hypnose. Hun hadde ikke noe tro på det etter som jeg forstod. Hun vil heller bruke en annen form for terapi/bearbeiding som kanskje vil hjelpe meg til å huske mer. Tror du bør snakke med en psykolog eller lege om dette. Hypnose er liksom litt skummelt.

Men håper du finner noen som kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177336-vil-vite-noe-sikkert/#findComment-1187100
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...