Gå til innhold

NHD - Politiet oppfordrer til voldsbruk??


Gjest En som lurer veldig...

Anbefalte innlegg

Gjest En som lurer veldig...

Har en som skylder meg penger, snakk om ganske store summer her. Ble utnytta i en manisk periode, og får da ikke disse pengene tilbake av han. Så gikk da til politiet siden jeg ikke får tak i han verken på tlf, mail eller per post. Politiet sa da at jeg måtte ta med meg noen hjem til han å kreve pengene tilbake. Høres ikke dette en smule suspekt ut??? Men hvis jeg ikke fikk vridd pengene ut av han da, noe som er heller tvilsomt, da kunne kansje politiet hjelpe meg. Ulogisk i mitt hode dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Kan ikke se at dette har noe med voldsbruk å gjøre.

Jeg har ofte pasienter som i forbindelse med samlivsbrudd ikke får ut av boet de gjenstander de har krav på.

Da oppfordrer jeg dem til å ta med en tredjeperson. Det er litt vanskeligere å oppføre seg "tulling" om det er en tredjeperson tilstede. Dessuten har en et vitne på hva som faktisk er sagt og gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...