Gå til innhold

fortelle deres historier?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Luna21365380663

Ja self! Alt av interesse! :)

La inn 325 ml for 6mnd siden. Saltvann, under muskelen. Hadde utrolig vondt uken etter operasjonen, men det er glemt nå.. :o) Slikt kommer an på hvor mye og hvor du legger inn.

Hvis du spør, kan jeg heller svare, vet ikke heelt hva du er ute etter å få vite.. :o)

Gjest Pfizer

La inn 325 ml for 6mnd siden. Saltvann, under muskelen. Hadde utrolig vondt uken etter operasjonen, men det er glemt nå.. :o) Slikt kommer an på hvor mye og hvor du legger inn.

Hvis du spør, kan jeg heller svare, vet ikke heelt hva du er ute etter å få vite.. :o)

Jeg bruker 75 A i Bh- str. men klarer ikke å fylle den.. så jeg har ganske små pupper.. Lurte derfor på om dette har noe å si for om jeg skal legge under eller over..?

Og hvis man legger under, har d noe å si med hensyn til hard kapsel?

Og så lurte jeg på om hvilken klinikk du brukte.. Jeg vurderer Fornebuklinikken..men det er så vanskelig når jeg ikke har noe kjennskap til verken dem eller andre klinikker..

Luna21365380663

Jeg bruker 75 A i Bh- str. men klarer ikke å fylle den.. så jeg har ganske små pupper.. Lurte derfor på om dette har noe å si for om jeg skal legge under eller over..?

Og hvis man legger under, har d noe å si med hensyn til hard kapsel?

Og så lurte jeg på om hvilken klinikk du brukte.. Jeg vurderer Fornebuklinikken..men det er så vanskelig når jeg ikke har noe kjennskap til verken dem eller andre klinikker..

Jeg brukte Fana Medisinske Senter, i Bergen. Fornøyd med de. Jeg brukte 70 a, nå har jeg 70 d.

Under er best, med tanke på amming, og ser litt bedre ut, litt mer ekte, innbiller jeg meg. Dessuten er det ikke innlegget du tar på når du tar på puppen. Men noen kan ikke legge det under muskel, det må en kirurg vurdere.

Annonse

Gjest full-bukplastikk

Jeg brukte Fana Medisinske Senter, i Bergen. Fornøyd med de. Jeg brukte 70 a, nå har jeg 70 d.

Under er best, med tanke på amming, og ser litt bedre ut, litt mer ekte, innbiller jeg meg. Dessuten er det ikke innlegget du tar på når du tar på puppen. Men noen kan ikke legge det under muskel, det må en kirurg vurdere.

Hei Luna2!

Ser du brukte Fana Medisinske Senter, jeg gjorde det også, men jeg tok full bukplastikk.

Selv om du og jeg tok forskjellige inngrep....hendte det at du blødde fra stingene, sånn bittelitt?

Jeg ble operert onsdag 9. mars, skal på kontroll nå førstkommende onsdag og fjerne bandasjen.

Huttetu jeg gruer for skjennepreken, jeg har ikke vært i ro så mye jeg burde.

Får ta det som det kommer, er redd jeg får lengre rekonvalesens.

Gjest Nye pupper - here I come

Hei Luna2!

Ser du brukte Fana Medisinske Senter, jeg gjorde det også, men jeg tok full bukplastikk.

Selv om du og jeg tok forskjellige inngrep....hendte det at du blødde fra stingene, sånn bittelitt?

Jeg ble operert onsdag 9. mars, skal på kontroll nå førstkommende onsdag og fjerne bandasjen.

Dersom du søker litt de siste 3 ukene kan du finne en del jeg har skrevet om det. Det er nå nesten 4 uker siden jeg la inn silikon.

Du må gjerne spørre dersom du lurer på mer:-)

Luna21365380663

Hei Luna2!

Nei, jeg blødde ikke etter at jeg tok av plasteret(tape) som lå over stingene. Det var litt blod på det, men jeg aner ikke når det kom, det kunne liksågodt komme fra operasjonen..

Jeg kunne ikke gjøre så mye etter operasjonen, jeg. Lå nesten en uke i strekk. Er også redd for å få skjennepreken når jeg nå skal på 6mnd-kontroll; redd jeg ikke har massert nok.. uff og uff.. det skal ikke være lett å lide for skjønnheten.. hehe.. :o)

Gjest full-bukplastikk

Nei, jeg blødde ikke etter at jeg tok av plasteret(tape) som lå over stingene. Det var litt blod på det, men jeg aner ikke når det kom, det kunne liksågodt komme fra operasjonen..

Jeg kunne ikke gjøre så mye etter operasjonen, jeg. Lå nesten en uke i strekk. Er også redd for å få skjennepreken når jeg nå skal på 6mnd-kontroll; redd jeg ikke har massert nok.. uff og uff.. det skal ikke være lett å lide for skjønnheten.. hehe.. :o)

Hei igjen!

Jeg leste nå i papirene fra klinikken at det var helt vanlig at det rant litt blodvæske fra sårene, så jeg er ikke så engstelig nå.

Jeg skal opp i morgen, men tapen skal sitte på enda noen uker. I dag har vært en flott dag! Jeg har vært i herlig god form og føler meg positiv til sinns. I går var jeg engstelig og redd for det såret.

Hadde legen visst om tankene våre hadde han sikkert flirt av oss :o)

Det verste nå er at jeg verker sånn i rumpa om natta av å ligge på ryggen med beina over en stor pute, og så strammer det en god del over magen, mindre hud nå vet du.

Dette skal bli bra til bikinisesongen :o)

Eneste er puppene som slenger over alt. Når såret og dette har grodd skal jeg søke om å få dekket en brystreduksjon. Jeg betalte mageplastikken selv. Må sikkert stå på venteliste et års tid. Brystene mine er 75 DD, høyden min er 161, og vekta mi nå er 52 kilo. Jeg veidde 54 før operasjonen.

• 2 uker senere...

Hei.

Jeg tok et brystløft og la inn 300 g silikon for 3 uker siden. OG for noen flotte pupper jeg fikk! Kirurgen, en av Nordens beste, passet på å la de få en naturlig tyngde. Fra før hadde jeg str 75D, og gikk bare opp til DD, men dette fordi jeg hadde store pupper fra før. Jo større pupper jo mer silikon må en legge inn for at det skal synes. Min kirurg anbefalte ikke å legge inn under muskelen om en har normale bryst. Dette fordi silikonen vil bli fin og fast, men vil ikke synke i takt med resten av brystet utenfor muskelen. Du kan da risikere å ende opp med brystvev under protesen. Men bare spør meg om mer du, eller sjekk Colosseumklinikkens hjemmeside. Der får du svar på alt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...