Gå til innhold

Strategi ifm seponering


favo

Anbefalte innlegg

Viser til mitt tidligere spørsmål om bivirkninger ifm avsluttet kur som du besvarte 11.3.

Du mener jeg sluttet for brått med citalopram og minst bør stå på 10mg en mnd og så videre 10mg annenhv.dag.

Nå har jeg ikke tatt med. på 14 dager. Mener du jeg skal starte opp på 10 mg i en mnd tid og så redusere videre, eller skal jeg starte opp med 20mg for så å trappe ned?

Er evt å fortsette uten med. for å se ting an et dårlig alternativ mener du ?

Spør deg kanskje banale ting nå, men legen min var han som ba meg om å kutte ut på dagen uten nedtrapping som du fremhever som viktig. Vil liksom ikke spørre legen min så mye mer om dette nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hoppe eller krype i det?

Når du nå har vært 14 d uten, er det dine plager i dag som er vesentligst.

Om du er mye plaget, foreslår jeg at du begynner med 10 mg daglig og deretter følger den planen jeg skrev ned.

Om dine plager er borte/nesten borte, kan du fortsette uten medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...