Gå til innhold

strategi ifm seponering


favo

Anbefalte innlegg

HeiHar akkurat skrevet et spørsmål som var rettet til deg. Nå er jeg imidlertid i tvil om jeg har gjort det rett, da jeg ser det ligger på siden med grå prikk foran. Har fått forståelsen av at spørsmålene som vi stiller til deg merkes med rød prikk.Uansett.., spørsmålet med overskriften -strategier ifm seponering- er ment til deg. Kan du være snill å se på det, da jeg etter å ha funnet denne siden erfarer at min faste lege ikke kan være helt oppdatert på feltet. Trenger bare en liten veiledning så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har gjort det riktig, det er når NHD svarer at den røde prikken kommer, som et tegn på at legen har svart på det spørsmålet.

Har lest ditt spørsmål som NHD svarte på, og siden du der nevner at du har avsluttet for halvannen uke siden og han svarer at du burde ta sånn og sånn, så kan du nok regne med at du må starte opp igjen, siden bivirkningene ikke gir seg.

Men NHD svarer sikkert på dette i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Favo, NHD svarer kun på enkelte spørsmål, og når han svarer kommer det opp en rød prikk. Alle innlegg som ikke er besvart av NHD, eller andre som jobber her på DOL, forblir merket med grå prikk. Ikke alle innlegg her får svar fra NHD. Du får krysse fingrene for at det kommer en rød prikk ved innlegget ditt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Hei! Strategier rundt seponering er forskjellige alt etter hvilken type medisin man går på, hvilken dose man går på, hvilken diagnose man har og hvor lenge man har gått på medikamentet, blant annet. Det hadde vært lurt å skrive litt mer om alt dette. Uansett må seponering skje i samråd med lege, og hvis ikke legen din er oppdatert, bør han egentlig bli det. Man kan ikke etter mitt syn sette noen på en medisin uten å vite hvordan man skal seponere på den. Det du kan være helt sikker på er at du ikke skal slutte brått.

Vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...