Gå til innhold

moraki


Gjest Jente på 20 år

Anbefalte innlegg

Gjest Jente på 20 år

Jeg ville ikke sett et ufødt barn i 3. måned heller.. men hvis folk absolutt må være så grusomme å vise dette til folk, så må de iallefall holde seg innenfor visse grenser...

Du kan ikke komme med unger i 7. måned som er abortert, for å vise folk i norge hvordan ungene ser ut når du tar abort, når det er ei grense på 3 måneder her!

Det blir bare helt feil..

Jeg var litt motstander selv før.. men ville aldri brukt slike bilder av små barn for å vise hva jeg mener.. det er forferdelig..

Folk som er imot abort, skal bare være det..skjønner det godt.. Men hvis du kommer i en situasjon der du har hatt det virkelig tøft, og situasjonen blir helt umulig, så er det ikke helt enkelt...

Jeg tror ikke det er noe rett og galt når det gjelder abort lenger.....alt er ikke så enkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...