Gå til innhold

biologiske foreldre og medesinsk arv

Anbefalte innlegg

lollan1365380832
Skrevet

hei. jeg er ei jente på 23 år og er adoptert fra colombia. jeg lurer litt på hvordan enn kan finne ut litt om hva slags sykdommer jeg kan ha fra genene mine. etter som jeg ikke vet noeom mine biologiske foreldre og dems hele bakgrunn. litt fordi jeg lurer er fordi min adoptiv morfar og mormor døde begge av kreft.så nå går både min adoptiv mor og hennes søstre og men ene kusine til årlig sjekk. fordi dem trur det kan ligge i genene at dem er mere usatt for den type sykdomm.min tante fant dem ut at hun hadde kreft. så på min adoptiv fars side har det vært tilfeller av kreft. dette har da fått meg til å lure. er det noen måte å finne ut om hva jeg kan ha liggenes i genene mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...