teioch Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det er mulig dette blir ansett som et dumt spørsmål, men jeg føler jeg må få det bekreftet. Jeg er en student på 20 år som har litt for mye å holde på med for dagen. Det er ikke stressende jobbing, bare at det er alltid noe å gjøre. I det siste har jeg begynt å bli ganske slapp. Jeg har nok alltid vært ganske flink til å prioritere feil arbeidsoppgaver, men det har ikke vært så ille som dette før. Jeg sover alt for lenge og har problemer med å stå opp fordi jeg føler meg trøtt selv etter 10 timers søvn. I tillegg har jeg noe jeg ikke helt vet hvordan å beskrive, men grumsete urin burde dekke det. Den er ikke veldig mørk, men den virker rett og slett grumsete og uklar. Jeg er ikke så flink til å spise riktig. Latskap, lite penger og mye å gjøre fører til at jeg den siste måneden har levd på brød og salami, med sporadiske fast-food inntak. Jeg prøver å huske å ta vitaminpiller, men det blir til at jeg tar kanskje 2-3 i uka. Antageligivis litt dårlig med mosjon får jeg også. Sånn utenom urin'et ville jeg slått meg til ro og kalt dette for brakkesyke, men jeg kan ikke huske å ha sett urinet slik før så jeg begynner bare å stusse over om det er en sammenheng.Hilsen små-hypokonder student 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177453-hei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.