Gå til innhold

..mer enn bare litt sliten


blekksprut1365380832

Anbefalte innlegg

blekksprut1365380832

Møter snart veggen..tror jeg Jeg er ei jente på 34 år, mor til to døtre. Går i full jobb med stort ansvar som leder.Har alltid sett på meg selv om sterk psykisk, har fikset det meste og har kontroll på livet. Er alene om ansvaret for barna, ingen avlastning fra far. Problemet mitt er at jeg det siste året er blitt mer og mer sliten. Jeg sover ikke, blir lett sint på barna, tar lett til tårene. Utad ser alt tilsynelatende bra ut, men jeg er nå klar over at jeg er mer enn bare sliten og lei. Min eldste datter er i tenårene, og krever meg mer og mer. Jeg kjenner at følelsen av å komme til kort, sliter meg ut. Jeg har ingen å dele bekymringer med, og ønsker ikke å plage venner/kollegaer med dette. Jeg orker snart ikke lenger gå på jobb og holde maska mer. Jeg er ikke vant til å gå til lege, og er rett og slett redd for å bli møtt med skuldertrekking over problemet mitt. Vil en lege forstå at jeg rett og slett har behov for en pause? Har bare lyst å trekke dynen over hodet og la verden suse forbi. Men jeg gjør jo ikke det. -jeg holder ut..enda en dag, og enda en dag. Er bare redd jeg snart møter veggen. Hva bør jeg gjøre? - blekksprut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du bør ta signalene alvorlig før det går helt over styr. Kansje du ikke trenger så lang tid på å komme deg, gjøre noe annet en stund, ta tid til å tenke over ting, og bruk tid på deg selv dersom du har mulighet. Har du f.eks. hatt en ferie i det siste?

Jeg synes ikke at du skal frykte det å gå til lege, det skader ihverrtfall ikke å forsøke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kakkerlakken

Jeg vil gjerne se den legen som ikke tar deg seriøst! Slik du har det hadde jeg det i 4-5 mnd før det sa fulstendig stopp for meg. Det er nå flere år siden, men jeg er ikke enda kommet tilbake dit jeg var.

Fortell legen akkurat hva du har skrevet her, eller ta utskrift og vis legen innlegget ditt. Sansynligheten for at han vil sykemelde deg er stor og du bør ikke nekte på det. Tenk på deg selv!! på hjemmebane er du unik og uunværlig - mens på arbeid er det alltid noen som kan steppe inn for deg.

Jeg håper virkelig at du får slappe av og at du kommer snart til "hektene" igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...