Gå til innhold

Kjærlighet...


Gjest anouschka78

Anbefalte innlegg

Gjest anouschka78

Jeg møtte igjen en klasse kamerat forrige fredag. Han har bodd i utlandet i seks mnd. Det sa bare pang og vi har vært sammen dag og natt i en uke. I går fortalte han at han hadde kjæreste i det landet han har studert, på andre siden av jorda...Jeg sa jeg ikke orket mer. Ble helt knust. Alt stemte så bra!! Kjemien var der og jeg har aldri kjent det sånn.

Har så store problemer med å tørre å gå inn i forhold, men ikke med han. Når jeg først torde og møtte en jeg kunne være meg selv med så var det feil!!

Han sier han vil snakke om det. At han er blitt glad i meg og liker meg..

Jeg sa han var en drittsekk.

Skal jeg snakke med han for å høre hva han har å si, eller bare avvise han helt nå? Jeg vet hvor fjollete dette spm. er, men hele meg er fjollete om dagen...

Åhhhhhhhhhhhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kjærlighet eller forelskelse?

eller er det heller forelskelse?

Kjærlighet tar litt lenger til å utvikle.

Kan ikke gi råd om du skal snakke med han igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anouschka78

eller er det heller forelskelse?

Kjærlighet tar litt lenger til å utvikle.

Kan ikke gi råd om du skal snakke med han igjen.

Ja, du har rett i det. Jeg mister troen på å finne en jeg liker igjen. Det er få som jeg passer sammen med. Sikkert ti år siden jeg har kjent det sånn med en gutt. Har hatt mange kjærester, men ikke -sånn...

Det er once-in-a-lifetime for meg..Jeg må snakke med han hvis han ringer. Han skal nå tilbake til utlandet (ikke det landet hun bor), og ta eksamen. Om 5 mnd. er han tilbake.

Hvis det er noe så får vi se da.

Takk, for svaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Ja, du har rett i det. Jeg mister troen på å finne en jeg liker igjen. Det er få som jeg passer sammen med. Sikkert ti år siden jeg har kjent det sånn med en gutt. Har hatt mange kjærester, men ikke -sånn...

Det er once-in-a-lifetime for meg..Jeg må snakke med han hvis han ringer. Han skal nå tilbake til utlandet (ikke det landet hun bor), og ta eksamen. Om 5 mnd. er han tilbake.

Hvis det er noe så får vi se da.

Takk, for svaret!

Kan det ikke være at han hadde mye av det lille "ekstra" som fikk deg til å føle sånn, nettopp fordi han hadde kjæreste?

Og er det ikke mulig at du får en annen smak i menn når du blir litt tryggere?

Så kanskje dette ikke var så ille likevel, og noe mye bedre venter bak neste sving? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du bør gjøre, avhenger av hva du vil.

Hvis du vil ha denne mannen, og han vil satse på deg, bør du gi ham en sjanse til å slå opp med kjæresten.

Ideelt sett burde han ikke ha startet noe med deg før han var fri, men ting skjer ikke alltid i riktig rekkefølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anouschka78

Kan det ikke være at han hadde mye av det lille "ekstra" som fikk deg til å føle sånn, nettopp fordi han hadde kjæreste?

Og er det ikke mulig at du får en annen smak i menn når du blir litt tryggere?

Så kanskje dette ikke var så ille likevel, og noe mye bedre venter bak neste sving? :)

Takk :-)

Men jeg visste jo ikke at han hadde kjæreste der før i går...

Ellers så hadde jeg aldri tilbrakt en uke av mitt liv med den mannen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anouschka78

Hva du bør gjøre, avhenger av hva du vil.

Hvis du vil ha denne mannen, og han vil satse på deg, bør du gi ham en sjanse til å slå opp med kjæresten.

Ideelt sett burde han ikke ha startet noe med deg før han var fri, men ting skjer ikke alltid i riktig rekkefølge.

Takk, Babette.

Det var fine ord. Jeg venter for å se etter at han er kommet hjem, og er ferdig med studiene. Blusser følelsene opp igjen, så satser jeg på han. Takk :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Takk :-)

Men jeg visste jo ikke at han hadde kjæreste der før i går...

Ellers så hadde jeg aldri tilbrakt en uke av mitt liv med den mannen...

Du skriver jo ikke så mye om hva som skjedde denne uka, og hvis ingen av dere ga uttrykk for å være interessert i noe mer enn vennskap er det tja litt forståelig at han ikke sa noe (selv om de fleste gjerne nevner at de har kjæreste uansett.)

Men hvis det var mer som skjedde enn bare vennskapelige handlinger: En mann som er rett for deg, er vel en som holder seg trofast mot den han evt allerede har til han har fått ryddet opp i det forholdet, og er ærlig med deg om at han allerede har kjæreste..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...