Gå til innhold

så gikk det utfor igjen...

Anbefalte innlegg

Hei...er litt langt nede for tiden.Ikke bare litt heller...ganske langt nede faktisk....Hadde mest lyst til å dø i dag å d ble nesten tvangsinnleggelse på meg...men så kom den snille broren min å lovet at han skal ta vare på meg til i morgen iallefall å så får vi se hva som skjer da..Er bare så utrolig lei meg akkurat nå å vet ikke om jeg klarer så mye mer...Skal dra til broren min nå å være der i natt så har jeg iallefall en person i nærheten som skjønner at livet mitt er jævlig for tiden og som har lyst til å hjelpe meg...probleme er bare at jeg ikke klarer å ta imot hjelpen han vil gi meg....

Håper bare at jeg klarer å unngå innleggelse denne gangen men det tviler jeg på...begyner å kjenne til dennne veien og dette landskapet nå jeg.Har gått her så mange ganger før å alikevel klarer jeg ikke å finne en omvei som gjør at jeg kan gå forbi...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177490-s%C3%A5-gikk-det-utfor-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke så mange ord å komme med til deg nå men sender en trøsteklem.Du er heldig som har en bror som stiller opp for deg:)

Takk til dere begge...Vet bare ikke om jeg klarer mere.Fikk enda et"slag i magen"i dag for å si det sånn...Lyset i tunellen har slukknet ilag med økonomien min...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...