girl34 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei - Jeg er en jente på 34 år som i mange år har hatt kroniske smerter i nakke/skuldre. Dette har medført til stort inntak av tabl. Jeg har det siste året misbrukt tabl. som somadril, valium, vival,sobril (gått til forskjellige leger,tannleger osv.) Jeg tok et oppgjør med meg selv og gikk til fastlegen for å komme meg ut av dette. Gikk på nedtrapping (noe jeg også gjorde for 3 år siden). Jeg er nå ferdig med nedtrappingen. Første uken etter gikk greit, men den andre uken slet jeg fælt med kramper i beina og generell uro. Fikk da av legen Trilafon. Dette var noe jeg ikke ville ha pga. hangover dagen derpå. (jobber). Denne uken fikk jeg istedet Tegretol. Nå er jeg bekymret for om dette er rett medisin for meg. Når jeg leser på bruksanvisningen så er jo dette en medisin for de som har eplepsi, men det står også at det kan brukes av alkoholikere med abstinenssymtomer. Er det farlig for meg å ta denne medisinen? Er det evt. en annen medisin som kan dempe den uroen/abstinensen jeg har? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177559-rett-medisinering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.