Sorgfri Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei! Håper noen kan svare meg...(litt desperat) Jeg plages med svie og vondt nederst i magesekken/øverst i tarmen. Verre rett etter mat. Oppblåst og småkvalm. Vært slik i måneder. Vekselvis hard/løs avføring. Har vært mye stresset og bekymret også over lengre tid. Var til CT og undersøkte alt nedenfor (ikke med) magesekken i fjor høst. Alt OK. Legen tror jeg kan ha irritalbel tarm og at plagene skyldes stress bekymring. Men høres dette ut som kreft eller andre ting? Hva er evnt. den beste måten å sjekke om det er kreft på, CT, ultralyd, gastroskopi eller annet? Må legge til at mamma døde av kreft (mage/lunger pga. røyking), og at jeg har hatt føflekkreft. Setter STOOOR pris på svar! Hilsen en litt bekymret 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177599-svieverk-i-magen-kreft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.