Gå til innhold

smerte ved seksualstilling


Gjest pjusk

Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål som er ganske pinlig å stille til min vanlig doktor... Jeg opplevde i går intens smerte i underlivet (eggstokkene?) da partneren min trengte inn i meg bakfra? Er det noe galt fatt?? Jeg ble veldig bekymret, for jeg har ikke hatt slik en smerte før, og begynte å tenke på syster og svulst og det som verre er..

Bare lurer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! antagelig er det bare at han har kommet for langt inn og truffet livmorhalsen, dette kan være veldig smertefult. Jenter liker ofte ikke den stillingen for den kan gjøre vondt, men gutter elsker den for da kommer de langt inn. Jeg har det som deg, liker ikke den stillingen for det er drit vondt!!

Gjør heller noe annet og ha det gøy og ikke la han komme for langt inn, for da kan det ødelegge mye for deg og man kan kanskje kvie seg for å ha sex etterhvert.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! antagelig er det bare at han har kommet for langt inn og truffet livmorhalsen, dette kan være veldig smertefult. Jenter liker ofte ikke den stillingen for den kan gjøre vondt, men gutter elsker den for da kommer de langt inn. Jeg har det som deg, liker ikke den stillingen for det er drit vondt!!

Gjør heller noe annet og ha det gøy og ikke la han komme for langt inn, for da kan det ødelegge mye for deg og man kan kanskje kvie seg for å ha sex etterhvert.

Lykke til

Hvor langt inn ligger livmorhalsen?

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månestråle

Hei! antagelig er det bare at han har kommet for langt inn og truffet livmorhalsen, dette kan være veldig smertefult. Jenter liker ofte ikke den stillingen for den kan gjøre vondt, men gutter elsker den for da kommer de langt inn. Jeg har det som deg, liker ikke den stillingen for det er drit vondt!!

Gjør heller noe annet og ha det gøy og ikke la han komme for langt inn, for da kan det ødelegge mye for deg og man kan kanskje kvie seg for å ha sex etterhvert.

Lykke til

Ville bare si at jeg elsker den stillingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt inn ligger livmorhalsen?

hilsen

eg vil bare sei at d er heilt vanlikt at en får vont i underlivet når gutten tar en bakfra!jeg hadde enoormt vont da han jor d..men han tog d seint og da fikk jeg ikke så vont.bare si til han at han skal gjøre det forsiktig!det er kjempeherlikt når du ikke har vont lenger!jeg anbefaler den stillingen!det går over etter en til to ganger,etter det er det noe av det herligste du kan tenke deg!Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Berthold Grünfeld

Ta deg en pause noen dager og forsøk på nytt for å se hva som skjer. Tøm endetarmen først for avføring og blæra for urin. Sannsynligvis er smertene blitt utløst av at livmoren er kommet i bevegelse på grunn av støtene fra penis.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

B. Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Hvor langt inn ligger livmorhalsen?

hilsen

Den stikker ned lengst oppe i skjeden, som en tapp.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

B. Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Hei! antagelig er det bare at han har kommet for langt inn og truffet livmorhalsen, dette kan være veldig smertefult. Jenter liker ofte ikke den stillingen for den kan gjøre vondt, men gutter elsker den for da kommer de langt inn. Jeg har det som deg, liker ikke den stillingen for det er drit vondt!!

Gjør heller noe annet og ha det gøy og ikke la han komme for langt inn, for da kan det ødelegge mye for deg og man kan kanskje kvie seg for å ha sex etterhvert.

Lykke til

Vanligvis skal det ikke gjøre vondt å støte mot livmorhalsen. Tvert i mot kan det gi en spesielt sterk orgasmeopplevelse. Men det kan være at du/hun har en livmor som er i en ugunstig stilling (bakoverbøyd) eller andre forhold som utløser smerter når penis støter mot livmoren. Be legen sjekke tilstanden.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

B. Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

eg vil bare sei at d er heilt vanlikt at en får vont i underlivet når gutten tar en bakfra!jeg hadde enoormt vont da han jor d..men han tog d seint og da fikk jeg ikke så vont.bare si til han at han skal gjøre det forsiktig!det er kjempeherlikt når du ikke har vont lenger!jeg anbefaler den stillingen!det går over etter en til to ganger,etter det er det noe av det herligste du kan tenke deg!Lykke til

Vanligvis skal det ikke gjøre spesielt vondt med samleie hvor han kommer inn i hennes skjede bakfra. Det er ikke godt å si hvorfor du har slike problemer. Prøv dere litt frem med variasjoner av bakfra-stillinger. Det er ulike måter å trenge inn i skjeden. Noe må vel passe for deg også.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

B. Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis skal det ikke gjøre vondt å støte mot livmorhalsen. Tvert i mot kan det gi en spesielt sterk orgasmeopplevelse. Men det kan være at du/hun har en livmor som er i en ugunstig stilling (bakoverbøyd) eller andre forhold som utløser smerter når penis støter mot livmoren. Be legen sjekke tilstanden.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

B. Grünfeld

lege/psykiater

Synes du er litt vel kjapp til å si at det må være noe galt med folk som får smerte av dette.

Nå er ikke jeg lege, men at det er svært vanlig å få vondt ved for dyp inntrenging bakfra er jo en kjent sak.

Har bare hørt om et par som liker at det støtes mot livmorhalsen.

Av min egen lege fikk jeg beskjed om at slik er det for de aller fleste og at man måtte bare være litt forsiktig.

Mener du at jeg skal begynne å bekymre meg igjen fordi DU mener det er noe fysisk galt med de resterende 95% som ikke får en: "spesielt sterk orgasmeopplevelse" av dette, og opplever det som smertefullt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Synes du er litt vel kjapp til å si at det må være noe galt med folk som får smerte av dette.

Nå er ikke jeg lege, men at det er svært vanlig å få vondt ved for dyp inntrenging bakfra er jo en kjent sak.

Har bare hørt om et par som liker at det støtes mot livmorhalsen.

Av min egen lege fikk jeg beskjed om at slik er det for de aller fleste og at man måtte bare være litt forsiktig.

Mener du at jeg skal begynne å bekymre meg igjen fordi DU mener det er noe fysisk galt med de resterende 95% som ikke får en: "spesielt sterk orgasmeopplevelse" av dette, og opplever det som smertefullt?

Det er synd at du får smerter ved dyp inntrenging bakfra. Det bhøver ikke bety at det er noe galt i veien med deg. det kan ha å gjøre med livmorens stilling eller andre forhold i det lille bekken som ikke er å oppfatte som en sykelig eller unormal sak.

Dyp inntrening hører med til seksuallivets gleder både for menn og kvinner. Vi er kanskje slik konstruert fra naturens side at trangen til dyp inntrengning er gunstig av hensyn til befruktningen. Mye av vår atferd har jo sammenheng med biologisk hensiktsmessighet.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd at du får smerter ved dyp inntrenging bakfra. Det bhøver ikke bety at det er noe galt i veien med deg. det kan ha å gjøre med livmorens stilling eller andre forhold i det lille bekken som ikke er å oppfatte som en sykelig eller unormal sak.

Dyp inntrening hører med til seksuallivets gleder både for menn og kvinner. Vi er kanskje slik konstruert fra naturens side at trangen til dyp inntrengning er gunstig av hensyn til befruktningen. Mye av vår atferd har jo sammenheng med biologisk hensiktsmessighet.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Jeg tror du misforstår litt her!

Jeg sier ikke at dyp inntrengning ikke er godt, ei heller at jeg ikke liker "bakfra", tvertimot.

Det jeg sier at for dypt gjør vondt, les: "Når penis treffer livmorhalsen".

Det er klart at det er veldig anderledes dersom det gjøres forsiktig og kontrollert.

Det er faktisk også hva menn som er godt utstyrt har fortalt meg at de finner det vanskelig å hele tiden skulle "begrense seg" fordi kvinnene får vondt.

Jeg har heller aldri snakket med noen _kvinner_ som synes at dette er godt heller, kun lest om at noen gjør det, men at de fleste synes det er vondt.

Det som irriterer meg er at du påstår at de fleste opplever dette som så godt når det tydelig ikke er tilfelle,

og at du deretter hentyder at det må være noe i veien med flertallet fordi de ikke har denne "spesielt sterke orgasme opplevelsen" som noen opplever.

Jeg ville vært veldig interessert i å vite hva det er du støtter dine påstander på her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...