Gå til innhold

vold i familien


Gjest domesticviolcence

Anbefalte innlegg

Gjest domesticviolcence

tror jeg er kommet til et sted nå hvor jeg kommer til å ta så durabelig igjen. Er drittlei av hvordan kranglene alltid ender. Bortforklaring og føle seg ydmyket og dum fordi noen har slått deg ordentlig.

sjelden jeg har pleid å bli sint liksom..bare grått og håpt at det skulle gi seg og over verdens hardhet.

men nå er jeg på et sted hvor ting begynner å gå for langt. Blir ikke noe bedre i verken intensitet eller i "hardhet"

bare tanken på å se på meg som et offer for hjemmevold har vært velt utenkelig..jeg liksom..aldri i verden.. men nå skjønner jeg at folk ser på meg som det. så da må det vel være sant.

tror jeg skal greie det her utene innblanding av myndighetene.

det skal nok gå bra-

uansett er det litt skummelt.føler meg litt som en kjelet som er iferd med å koke over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionfisken

Så flott at du ser det selv og klarer å gjøre noe med det.

Du vet, om det blir vanskelig så er det hjelp å få der ute.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest domesticviolence

vet ikke om det kommer til å bli funnet ut av dette innlegget..vi er litt spessille..tror alle vet hva som foregår egentlig. Er ikke noen hemmelighet hva som foregår innenfor husets fire vegger. Eller jeg vet ikke hva folk vet. Men jeg tror jeg vet hva alle tenker.

akkurat nå tror jeg at jeg må komme meg litt først. Fikk hjernerystelse sist gang..ikke lenge siden. men det går vel over. Mye bedre..i går var tv og internett helt uaktuelt. i dag går det relativt greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om det kommer til å bli funnet ut av dette innlegget..vi er litt spessille..tror alle vet hva som foregår egentlig. Er ikke noen hemmelighet hva som foregår innenfor husets fire vegger. Eller jeg vet ikke hva folk vet. Men jeg tror jeg vet hva alle tenker.

akkurat nå tror jeg at jeg må komme meg litt først. Fikk hjernerystelse sist gang..ikke lenge siden. men det går vel over. Mye bedre..i går var tv og internett helt uaktuelt. i dag går det relativt greit

Kanskje du kan finne noe som vil hjelpe deg her:

http://home.no.net/feline/

(Se bl.a. under Tenk deg om, og Vold eller kjærlighet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...