Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har nylig vært hos legen pga av slapphet/tretthet som har vart i noen uker samt svie ved vannlating 2-3 ganger i denne perioden. I tillegg hadde noe smerter under begge costalbuer. Legen trodde kanskje det kunne være kyssesyke, men dette ble avkreftet ved blodprøve. Blodprøver viste at jeg hadde hatt infeksjon (konstantert antistoffer) samt trolig fortsatt hadde et virus i kroppen. Har i tillegg vært på ultralyd uten at de kunne se noe galt der. Det har nå gått 3-4 uker og slappheten/trettheten har vært gradvis sakte men sikkert avtagende. Er fortsatt ikke helt frisk, men altså på bedringens vei. Ble derfor litt skremt da jeg oppdaget av sæden var delvis rødlig misfarget igår. Er ikke i risikosonen for kjønnssykdommer. Skal jeg gå til legen for nye prøver eller avvente og se hvordan dette utvikler seg, og hva kan dette skyldes?Mann - 27

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177643-r%C3%B8dlig-s%C3%A6d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...