Gå til innhold

Rivotril og valium


Fantom1365380824

Anbefalte innlegg

Fantom1365380824

Jeg går på cipralex pga depresjoner og har i tillegg fått utskrevet stesolid for de tyngste periodene jeg har innimellom. Legen anbefaler meg å ta 5mg inntil 2 ganger daglig i disse periodene.

Spørsmålet mitt er om jeg kan bruke rivotril. Jeg har en pakke rivotril 2mg hjemme som jeg ikke har fått av legen. Istedet for å bruke penger på legetime og ny resept på stesolid neste gang jeg skal ha mer så kan jeg vel kanskje bruke den rivotrilen som jeg har liggende? Hvilken dose rivotril tilsvarer ca det jeg tar i stesolid 2*5mg pr dag? Kun i de tøffeste periodene alltså. Jeg går også til psykolog. Tenkte bare det kunne være ok å ta rivotrilen fremfor å kaste den. Sparer jo litt penger og arbeid, men skulle visst sikkert hvor forskjellen ligger på disse to medisinene. Tilsvarer f.eks 5 mg stesolid 1 mg rivotril?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...