frosta Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg er en kvinne på 65 år som i nesten ett år har vært plaget av kronisk kuldefølelse i armer, legger, lår og bakende. I tillegg smerter i blære (ikke ved vannlating) og sårhet i hals når jeg fryser som verst.I den siste tiden har jeg også hatt sterke smerter i armer og bein, det kjennes som stikking, brenning og svie.Nattesøvn uten sterke smertestillende tabletter er utenkelig. Har vært hos indremedisiner, gynekolog, øre-nese-hals- spesialist, uten at noe galt er påvist. Blodprøver og urinprøver er normale, MR av blodårene viser god blodsirkulasjon. Det merkelige er at ingen har hørt om slike symptomer og kan derfor ikke foreslå noen behandling. Har forsøkt akupunktur og homeøpati uten nytte.Jeg føler meg stort sett frisk utenom kulde og smerter, men får fra tid til annen en slags anfall, da blir jeg kvalm, svimmel, får hodepine og føler meg helt elendig.Dette varer fra noen timer til et par dager. Utenom disse anfallene er matlysten normal, vekten er stabil, (er slank) magen er tregere enn vanlig. Noen fingerledd er hovne og smertefulle.En lege (bekjent) nevnte innvendig reumatisme, men det har jeg ikke klart å finne mer ut av.Frosta 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177798-kulde-i-armer-legger-l%C3%A5r-bakende/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.