Gå til innhold

Fra 20 år med lavt stoffskifte til høyt stoffskifte

Anbefalte innlegg

Randi-Grete Ness

Hei,Jeg har i ca 20 år hatt for lavt stoffskifte og er blitt medisinert for det. Da jeg i sommer var på min 3 mnd kontroll for dettegikk alt sin vante gang. Hørte ingenting fra legen min og som vanliggikk jeg ut ifra at alt var normalt. Inntil jeg i medio novemberbegynte med sterke svimmelanfall, angst, sitring i kroppen i dethele tatt helt pudding. Når jeg endelig kom til legen fikk jegbeskjed om at jeg nå hadde altfor høyt stoffskifte og jeg måttedoseres ned. Vel å bra det, legen beklaget sin tabbe og medio jan.føltes alt normalt ut. Men i slutten av Feb. startet det påan igjenSvimmelhet, hodeverk, ikke helt i for men for all del jeg klarer joå gå på jobb. Har tatt nye prøver nå og får beskjed om at de er normale. Hva er det egentlig som har skjedd. Har i alle år hatt flott oppfølging hos bedriftslegen min. Så sykdommen kan jeg jo endel om - og vet at prøvene kan være innenfor normalen men allikevelkan en ha symtomer. Nå har jeg igjen bestilt time hos fastlegen minog jeg føler at ingen kan svare meg helt skikkelig på hvorforjeg etter så mange år med forlavt stoffskifte og at det nå endres til for høyt. Må nevnes at jeg har vært på ultralyd flere gangerfor å sjekke skjoldbrukskjertelen min og som legen sa sist var atknutene var tørket inn til rosiner, og det var slik det skulle være.Håper du/dere har et bedre svar til meg. (ps har redusert fra 1tab.5 dager i uken 1 1/2 tab 2 d pr. uke til 1 hver dag)På forhånd takk!mvhRandi-Grete Ness

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...