Gå til innhold

Har skyld fordi jeg ikke klarte å si ifra i tide

Anbefalte innlegg

Gjest Anaria

opplevde for mange år siden å bli seksuelt trakassert av en lærer som hele tiden kommenterte klærne mine og hvor sexy jeg var, og brukte meg i alle eksemplene sine om sextrakassering, hvor han da tilfeldigvis skulle ta på meg for å demonstrere hva som var seksuell trakassering

jeg har så ambivalente følelser overfor dette. For i begynnelsen så likte jeg oppmerksomheten. Jeg var jenta som ingen la merke til og nå fikk jeg masse oppmerksomhet. Ble nok litt fjollete. Men så syntes jeg at det gikk for langt, og da var det nesten for sent å gjøre noe.

Vet at jeg er en godtroende og naiv person. Hvorfor ser jeg ikke folks hensikter. Det er ikke første gangen at folk har tråkket over grensene mine, men jeg har vært så usikker på hva jeg bør akseptere. og jeg har sikkert latt det gå for langt også.

Hvordan skal jeg lære å stole på mine egne grenser? Har alltid hørt at jeg er så sårbar og "tåler nesten ingenting" hjemmefra.

huff, dette ble så vanskelig. Er ikke sikker på om dere skjønner hva jeg mente med innlegget, men det var godt å lufte noen tanker :)

klem

Fortsetter under...

Du er så appsolutt blitt missbrukt av din lærer.Dette var en person som hadde makt over deg fordi han var lærer og derfor hadde du ingen mulighet til å stoppe det.Han har utvilsomt "brukt" deg.Jeg blir så sinna når jeg leser ditt innlegg, for dette er så typisk. Drittsekker! Husk at det er du og kun du som bestemmer hvor langt noen har lov å tråkke inn på deg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...