Gjest Anaria Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 opplevde for mange år siden å bli seksuelt trakassert av en lærer som hele tiden kommenterte klærne mine og hvor sexy jeg var, og brukte meg i alle eksemplene sine om sextrakassering, hvor han da tilfeldigvis skulle ta på meg for å demonstrere hva som var seksuell trakassering jeg har så ambivalente følelser overfor dette. For i begynnelsen så likte jeg oppmerksomheten. Jeg var jenta som ingen la merke til og nå fikk jeg masse oppmerksomhet. Ble nok litt fjollete. Men så syntes jeg at det gikk for langt, og da var det nesten for sent å gjøre noe. Vet at jeg er en godtroende og naiv person. Hvorfor ser jeg ikke folks hensikter. Det er ikke første gangen at folk har tråkket over grensene mine, men jeg har vært så usikker på hva jeg bør akseptere. og jeg har sikkert latt det gå for langt også. Hvordan skal jeg lære å stole på mine egne grenser? Har alltid hørt at jeg er så sårbar og "tåler nesten ingenting" hjemmefra. huff, dette ble så vanskelig. Er ikke sikker på om dere skjønner hva jeg mente med innlegget, men det var godt å lufte noen tanker klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177860-har-skyld-fordi-jeg-ikke-klarte-%C3%A5-si-ifra-i-tide/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
guriana Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Du er så appsolutt blitt missbrukt av din lærer.Dette var en person som hadde makt over deg fordi han var lærer og derfor hadde du ingen mulighet til å stoppe det.Han har utvilsomt "brukt" deg.Jeg blir så sinna når jeg leser ditt innlegg, for dette er så typisk. Drittsekker! Husk at det er du og kun du som bestemmer hvor langt noen har lov å tråkke inn på deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177860-har-skyld-fordi-jeg-ikke-klarte-%C3%A5-si-ifra-i-tide/#findComment-1190879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.