Moraki Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Nei, jeg må uansett gå krumbøyd, så jeg har lært meg til en teknikk hvor jeg slår krøll på overkroppen, samtidig som jeg slenger puppene over skuldrene. Så øynene er omtrent i knehøyde. Og jeg ser ikke ned på Moraki. Heller opp, antakelig. Nææææ, opp?? Til meg? Oioioioioioi.. Dadadida..lalalalalala!!! 0 Siter
Moraki Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg er 10 cm lavere enn deg, så jeg må nok kompensere med høye sko for at du ikke skal se ned på meg. Er du 10 cm lavere enn MEG?! Bra, da er det ikke bare meg. Vi får rotte oss sammen vi små.. *dukker under for ørefik* ...eller det trenger jeg kanskje ikke? :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Tipp! Jeg er så selvopptatt og trenger litt opmerksomhet. 170? 0 Siter
Babette Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 170? Det må jeg kunne godkjenne. 171. *Klapper for malun* 0 Siter
Moraki Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Ca 168 tror jeg:) Da jeg var yngre, var jeg litt sur fordi jeg var lavere enn de andre, men så lenge det finnes stilletthæler, skal jeg ikke klage. Får sikkert liktorn som gammel.. Men da er jeg sikkert enda kortere likevel.. Heldigvis har jeg enda ikke begynt med stilletthæl-tøfler (joda, det FINNES folk som har det òg) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Det må jeg kunne godkjenne. 171. *Klapper for malun* *neier på strømpelesten* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Da jeg var yngre, var jeg litt sur fordi jeg var lavere enn de andre, men så lenge det finnes stilletthæler, skal jeg ikke klage. Får sikkert liktorn som gammel.. Men da er jeg sikkert enda kortere likevel.. Heldigvis har jeg enda ikke begynt med stilletthæl-tøfler (joda, det FINNES folk som har det òg) Stiletthæltøfler? Strider ikke det mot selve tøffelens vesen? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg er 162 cm. Samboeren min er 196, og jeg er dritt lei av at folk spør han: -hvordan er det og sove alene en halvmeter?!? ;-) 0 Siter
Moraki Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Stiletthæltøfler? Strider ikke det mot selve tøffelens vesen? Man skulle jo tro det. men bestemoren til ei jeg kjenner, har neonrosa pusetøfler med stilletthæler. Så spør du meg, spør jeg deg :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Man skulle jo tro det. men bestemoren til ei jeg kjenner, har neonrosa pusetøfler med stilletthæler. Så spør du meg, spør jeg deg :-) Hun som bodde over meg, der jeg bodde før hadde stilett tøfler, og hun vandret oppe om nettene, såklart rett over mitt soverom! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Man skulle jo tro det. men bestemoren til ei jeg kjenner, har neonrosa pusetøfler med stilletthæler. Så spør du meg, spør jeg deg :-) Jeg tror vi trygt kan konkludere med at det ikke er veien å gå. ;o) 0 Siter
Moraki Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg tror vi trygt kan konkludere med at det ikke er veien å gå. ;o) Alle ønsker seg det da! Jeg har flere par *lyver* 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Oi, du er enda lavere enn meg :-) kompenserer meg høye sko da Jeg også er lavere enn deg, men høyere enn Reg@l. :-) 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Er du 10 cm lavere enn MEG?! Bra, da er det ikke bare meg. Vi får rotte oss sammen vi små.. *dukker under for ørefik* ...eller det trenger jeg kanskje ikke? :-) Nei da, dette ble visst bare tull... Svaret skulle vært til malun. Men, nå skal jeg legge meg...tror jeg... Flere syke barn som kommer på skift, jeeesssp 0 Siter
lilleva Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 167. Har alltid ønska å være høyere, men nå som jeg har funnet en type på 182, ser jeg at det er akkurat perfekt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.