Gå til innhold

FU: Hvor høy er du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

9

• serendipity

4

• Babette

4

• ShitDiddelyDo

4

Skrevet

Nei, jeg må uansett gå krumbøyd, så jeg har lært meg til en teknikk hvor jeg slår

krøll på overkroppen, samtidig som jeg slenger puppene over skuldrene.

Så øynene er omtrent i knehøyde. Og jeg ser ikke ned på Moraki. Heller opp, antakelig.

Nææææ, opp?? Til meg? Oioioioioioi.. Dadadida..lalalalalala!!!

Skrevet

Jeg er 10 cm lavere enn deg, så jeg må nok kompensere med høye sko for at du ikke skal se ned på meg. :)

Er du 10 cm lavere enn MEG?! :D Bra, da er det ikke bare meg. Vi får rotte oss sammen vi små..

*dukker under for ørefik*

...eller det trenger jeg kanskje ikke?

:-)

Gjest malun
Skrevet

Tipp! Jeg er så selvopptatt og trenger litt opmerksomhet.

170?

Annonse

Skrevet

170?

Det må jeg kunne godkjenne. 171.

*Klapper for malun*

Skrevet

Ca 168 tror jeg:)

Da jeg var yngre, var jeg litt sur fordi jeg var lavere enn de andre, men så lenge det finnes stilletthæler, skal jeg ikke klage. Får sikkert liktorn som gammel.. Men da er jeg sikkert enda kortere likevel..

Heldigvis har jeg enda ikke begynt med stilletthæl-tøfler (joda, det FINNES folk som har det òg)

Gjest malun
Skrevet

Det må jeg kunne godkjenne. 171.

*Klapper for malun*

*neier på strømpelesten*

Gjest malun
Skrevet

Da jeg var yngre, var jeg litt sur fordi jeg var lavere enn de andre, men så lenge det finnes stilletthæler, skal jeg ikke klage. Får sikkert liktorn som gammel.. Men da er jeg sikkert enda kortere likevel..

Heldigvis har jeg enda ikke begynt med stilletthæl-tøfler (joda, det FINNES folk som har det òg)

Stiletthæltøfler? Strider ikke det mot selve tøffelens vesen?

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg er 162 cm.

Samboeren min er 196, og jeg er dritt lei av at folk spør han:

-hvordan er det og sove alene en halvmeter?!? ;-)

Skrevet

Stiletthæltøfler? Strider ikke det mot selve tøffelens vesen?

Man skulle jo tro det. men bestemoren til ei jeg kjenner, har neonrosa pusetøfler med stilletthæler. Så spør du meg, spør jeg deg :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Man skulle jo tro det. men bestemoren til ei jeg kjenner, har neonrosa pusetøfler med stilletthæler. Så spør du meg, spør jeg deg :-)

Hun som bodde over meg, der jeg bodde før hadde stilett tøfler, og hun vandret oppe om nettene, såklart rett over mitt soverom!

Annonse

Gjest malun
Skrevet

Jeg tror vi trygt kan konkludere med at det ikke er veien å gå. ;o)

Skrevet

Jeg tror vi trygt kan konkludere med at det ikke er veien å gå. ;o)

Alle ønsker seg det da! Jeg har flere par *lyver*

Gjest ChiengMai
Skrevet

Oi, du er enda lavere enn meg :-) kompenserer meg høye sko da

Jeg også er lavere enn deg, men høyere enn Reg@l. :-)

Gjest gladiol
Skrevet

Er du 10 cm lavere enn MEG?! :D Bra, da er det ikke bare meg. Vi får rotte oss sammen vi små..

*dukker under for ørefik*

...eller det trenger jeg kanskje ikke?

:-)

Nei da, dette ble visst bare tull... Svaret skulle vært til malun.

Men, nå skal jeg legge meg...tror jeg...

Flere syke barn som kommer på skift, jeeesssp

Skrevet

167. Har alltid ønska å være høyere, men nå som jeg har funnet en type på 182, ser jeg at det er akkurat perfekt! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...