yellow Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har fått søknadspapirer, men hva skal jeg skarive a? Spørsmålene er motivasjon for studiet og egenvurdering...dvs, hvorfor mener jeg at jeg kan gjennomføre dette.... Noen med gode tips og råd.....og gode skriveferdigheter...*s*..?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Aner ikke hva du skal skrive, men snill som jeg er kan jeg påta meg å rette teksten for deg. Send den til meg på mail når du har skrevet noen fornuftige ord. Men ikke faen om jeg skriver den for deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yellow Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Aner ikke hva du skal skrive, men snill som jeg er kan jeg påta meg å rette teksten for deg. Send den til meg på mail når du har skrevet noen fornuftige ord. Men ikke faen om jeg skriver den for deg. Thanks.......hvis jeg finner på noe da..:-) Ledig før klokka ett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Thanks.......hvis jeg finner på noe da..:-) Ledig før klokka ett? Nei, nå skal jeg snart ned å trene. Men jeg er på msn en liten stund til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.