Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et barn på 11 mnd som ikke kan gå enda. Etter mye overveielse har jeg bestemt meg for å ta en brystforstørring. Noen her som har erfaring med tiden etter operasjonen og små barn?

Gjest Nye pupper - here I come
Skrevet

Jeg har ikke så små barn, men ei på 5 1/2 som fjernet mandlene dagen etter jeg tok operasjon. (for 1 mnd. siden)

Jeg klarte ikke å gjøre noe de første 3 dagene, og de neste 3 dagene er du heller ikke mye tess. Var på jobb dag 8, men klare ikke noe løft enda. (Og det skal man ikke heller)

Dersom du søker litt tilbake på gamle innlegg har jeg beskrevet en del rundt dette.

MEN ikke regn med at du klarer å ta deg av en baby de første dagene!!!!

Det var så vidt jeg klarte å komme meg ut av senga på egenhånd de første 3 dagene. Tuslet litt rundt og klare meg selv, men ikke noe mer.

Men det går fort over:-) Lykke til.

Skrevet

Jeg har ikke så små barn, men ei på 5 1/2 som fjernet mandlene dagen etter jeg tok operasjon. (for 1 mnd. siden)

Jeg klarte ikke å gjøre noe de første 3 dagene, og de neste 3 dagene er du heller ikke mye tess. Var på jobb dag 8, men klare ikke noe løft enda. (Og det skal man ikke heller)

Dersom du søker litt tilbake på gamle innlegg har jeg beskrevet en del rundt dette.

MEN ikke regn med at du klarer å ta deg av en baby de første dagene!!!!

Det var så vidt jeg klarte å komme meg ut av senga på egenhånd de første 3 dagene. Tuslet litt rundt og klare meg selv, men ikke noe mer.

Men det går fort over:-) Lykke til.

Gjør det vondt enda? Når klarte du å begynne å løfte litt?

Gjest Nye pupper - here I come
Skrevet

Gjør det vondt enda? Når klarte du å begynne å løfte litt?

Mener jeg begynte å løfte forsiktig på jentungen (16 kilo) etter 2 uker. Så det går fort over.

Nå er det jo også drøyt 4 uker siden, og det gjør ikke vondt lenger. Det eneste jeg merker er at jeg ikke klarer å strekke amene helt opp + at jeg fortsatt ikke klarer de tyngste løftene. (Jeg er i utgangspunktet ganske sterk, og er vant til å ta i et tak....men det får vente litt til)

Luna21365380663
Skrevet

Jeg har ikke barn, men kom meg ikke ut av senga på egenhånd på over en uke.. så jeg kan tenke meg at det å løfte ikke ville ha gått, for å si det sånn.. Jeg måtte nok ha hatt to-tre uker på meg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...