Gjest gorr Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det der var da helt idiotisk. Det at hun hater denne dama er da fullt forståelig. Det at hun sender meldinger til henne burde hun holde seg for god for. Det gjør at hun fornedrer seg selv, og kvinnen sansynligvis flirer av henne bak hennes. Hun hater jo han også. Det høres ikke ut som noen god garanti for et framtidsforhold. Når man bærer så mye hat, at man sender anonyme sms for å sjikanere folk, da har man et problem som man trenger hjelp med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177905-hvordan-slutte-%C3%A5-hate/page/2/#findComment-1191438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gorr Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Takk for mange "gode" innlegg/svar. Er helt enig i det de fleste skriver, og er helt klar over det idiotiske jeg driver med. Men, ja en skulle nok tro at jeg var 15 år, helt idiotisk å bruke energi på det meneske(damen) i det hele tatt, hun vet nok sikkert(hvis hun ikke er som noen her på dol, som driver som en sport å forføre..)og jeg er også klar over(det sier også min kjære, at han er like skyldig som henne)at han ikke er noe mindre skyldig.. men det noe med å få overført hatet på den personen du ikke trenger å forholde deg til(bor heldigvis i den andre enden av landet). Men hun prøvde å fornedre meg da jeg konfronterte henne med sannheten, fornektet, sa at det kunn var en ønskedrøm fra min mann, og pressiserte at hun var vakker blondine som er 7 år yngre enn meg osv. Heldigvis så er det færre og færre av de svarte stunder, men når horm. svinger, kommer spøkelsene tilbake. Blir gal... et lyspunkt(stort), er at han gjør alt for å vise meg at det er og var meg som han elsker, det andre var bare et spill(men som har kostet for mye). Bare håper at andre tenker seg om en og flere ganger før de innleder noe til en annen person, før de har klarert at alt er i orden rundt den personen, så de ikke er med på og ødlegge noe, eller skaper problemer for andre. De fleste menn klarer som sagt ikke å stå i mot når en kvinne tar hans edle deler i hånden.... Hjertesukk "De fleste menn klarer som sagt ikke å stå i mot når en kvinne tar hans edle deler i hånden...." Ovenstående sitat er faktisk en garanti for menneskehetens videre forplantning, så vi er veldig nær selve LIVET i det sitatet, og bør ikke latterligjøres. Men de fleste menn klarer likevel, av hensyn til en partner, å styre unna. En periode. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177905-hvordan-slutte-%C3%A5-hate/page/2/#findComment-1191458 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hun hater jo han også. Det høres ikke ut som noen god garanti for et framtidsforhold. Når man bærer så mye hat, at man sender anonyme sms for å sjikanere folk, da har man et problem som man trenger hjelp med. Hun er skuffet , såret og sint og med god grunn. Det betyr jo ikke at hun hater hele verden for det. Det går an å komme seg videre etter et tillittsbrudd (hører jeg det blir sagt) Glemme vil man nok aldri, men iallefall såpass mye at det ikke styrer livet hennes. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177905-hvordan-slutte-%C3%A5-hate/page/2/#findComment-1191481 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 For det første, hun skjønner nok godt hvor hatmeldingene kommer fra. For det aller første: Ondskapsfulle utspekulerte mennesker finnes, og de kan komme til å prøve seg. Det er mannen din som burde stått i mot. Hvorfor ikke fokusere på han? Det er jo han som har sviktet deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177905-hvordan-slutte-%C3%A5-hate/page/2/#findComment-1191510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zettav Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 "De fleste menn klarer som sagt ikke å stå i mot når en kvinne tar hans edle deler i hånden...." Ovenstående sitat er faktisk en garanti for menneskehetens videre forplantning, så vi er veldig nær selve LIVET i det sitatet, og bør ikke latterligjøres. Men de fleste menn klarer likevel, av hensyn til en partner, å styre unna. En periode. Flott, bra! Hvis du var et sted hvor en vakker kvinne sendte masse signaler, tok deg på lårene, visket deg hete ord i ørene, med en gang du er et annet sted, sender hun deg meldinger på mobil. Senere er dere sammen på nach spiel sammen med andre på et hotellrom, hun sitter tett inntill deg, viser deg full intresse. Dere er litt småfulle, forlater rommet, går hver til sitt.. hun sender deg melding på mobilen om du ikke kan komme ned på hennes rom for en drink. Klarer du å motstå det, selv om du har en kjæreste som du elsker, får dekket alle "behov" hos... Og når du ikke klarer å mostå fristelsen til å oppsøke henne, håper at det er flere der... klarer du å snu i døra? kommer inn på rommet og hun setter seg på kne, tar frem din... putter den i munn, dytter du henne vekk? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177905-hvordan-slutte-%C3%A5-hate/page/2/#findComment-1191533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Flott, bra! Hvis du var et sted hvor en vakker kvinne sendte masse signaler, tok deg på lårene, visket deg hete ord i ørene, med en gang du er et annet sted, sender hun deg meldinger på mobil. Senere er dere sammen på nach spiel sammen med andre på et hotellrom, hun sitter tett inntill deg, viser deg full intresse. Dere er litt småfulle, forlater rommet, går hver til sitt.. hun sender deg melding på mobilen om du ikke kan komme ned på hennes rom for en drink. Klarer du å motstå det, selv om du har en kjæreste som du elsker, får dekket alle "behov" hos... Og når du ikke klarer å mostå fristelsen til å oppsøke henne, håper at det er flere der... klarer du å snu i døra? kommer inn på rommet og hun setter seg på kne, tar frem din... putter den i munn, dytter du henne vekk? Forhåpentlig har man vett nok til ikke å la seg komme så langt som å svare på meldingene hennes engang. Nå kan ikke jeg snakke for mannfolk, men jeg har en kompis som opplevde noe lignende. En lekker dame la seg etter ham på alle mulige vis- og hun var drømmedame. Men han holdt seg rett og slett unna henne, ganske enkelt fordi han hadde kjæreste. Jeg vet dette- fordi jeg var på samme fest, og så det hele. Dessuten snakker vi om alt, vi er bestevenner, så han hadde fortalt meg det om noe annet skjedde. Så NOEN kan nok stå imot- men ikke alle, dessverre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177905-hvordan-slutte-%C3%A5-hate/page/2/#findComment-1191547 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Takk for mange "gode" innlegg/svar. Er helt enig i det de fleste skriver, og er helt klar over det idiotiske jeg driver med. Men, ja en skulle nok tro at jeg var 15 år, helt idiotisk å bruke energi på det meneske(damen) i det hele tatt, hun vet nok sikkert(hvis hun ikke er som noen her på dol, som driver som en sport å forføre..)og jeg er også klar over(det sier også min kjære, at han er like skyldig som henne)at han ikke er noe mindre skyldig.. men det noe med å få overført hatet på den personen du ikke trenger å forholde deg til(bor heldigvis i den andre enden av landet). Men hun prøvde å fornedre meg da jeg konfronterte henne med sannheten, fornektet, sa at det kunn var en ønskedrøm fra min mann, og pressiserte at hun var vakker blondine som er 7 år yngre enn meg osv. Heldigvis så er det færre og færre av de svarte stunder, men når horm. svinger, kommer spøkelsene tilbake. Blir gal... et lyspunkt(stort), er at han gjør alt for å vise meg at det er og var meg som han elsker, det andre var bare et spill(men som har kostet for mye). Bare håper at andre tenker seg om en og flere ganger før de innleder noe til en annen person, før de har klarert at alt er i orden rundt den personen, så de ikke er med på og ødlegge noe, eller skaper problemer for andre. De fleste menn klarer som sagt ikke å stå i mot når en kvinne tar hans edle deler i hånden.... Hjertesukk "De fleste menn klarer som sagt ikke å stå i mot når en kvinne tar hans edle deler i hånden...." Er nok mange damer som får vanskeligheter i den situasjonen også. Det er derfor de smarte passer på å ikke havne i en setting der sånt kan skje ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177905-hvordan-slutte-%C3%A5-hate/page/2/#findComment-1191569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zettav Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 "De fleste menn klarer som sagt ikke å stå i mot når en kvinne tar hans edle deler i hånden...." Er nok mange damer som får vanskeligheter i den situasjonen også. Det er derfor de smarte passer på å ikke havne i en setting der sånt kan skje ;-) Det er så sant, så sant! Du fleste har "bjeller" som ringer, i hvertfall når du har noen som du er veldig glad i! Fristelser er overalt, og at du kan bli betatt av et annet kjønn selv om du har kjæreste, er en naturlig ting, men vi fleste er som sagt ustyrt med ringeklokker/sunn fornuft! Ellers så er faktisk det å bli løyet for og holdt for narr, det jævligste! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177905-hvordan-slutte-%C3%A5-hate/page/2/#findComment-1191589 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gorr Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Flott, bra! Hvis du var et sted hvor en vakker kvinne sendte masse signaler, tok deg på lårene, visket deg hete ord i ørene, med en gang du er et annet sted, sender hun deg meldinger på mobil. Senere er dere sammen på nach spiel sammen med andre på et hotellrom, hun sitter tett inntill deg, viser deg full intresse. Dere er litt småfulle, forlater rommet, går hver til sitt.. hun sender deg melding på mobilen om du ikke kan komme ned på hennes rom for en drink. Klarer du å motstå det, selv om du har en kjæreste som du elsker, får dekket alle "behov" hos... Og når du ikke klarer å mostå fristelsen til å oppsøke henne, håper at det er flere der... klarer du å snu i døra? kommer inn på rommet og hun setter seg på kne, tar frem din... putter den i munn, dytter du henne vekk? Merkelig så detaljerte bilder du har i hodet ang denne saken? Er det identisk sånn det skjedde med din mann og henne, eller dikter du litt? Lignende situasjoner har jeg vært i noen ganger. Hvis jeg har vært i et fast forhold som har vært VIKTIG for meg, så har jeg "forhandlet" meg ut av situasjonen. I et forhold for noen år siden som bare såvidt var innledet, og som jeg var høyst usikker på, så lot jeg det stå til. Det var på en måte en påminnelse om at forholdet ikke hadde noen framtid, og det ble dagen etter denne episoden avsluttet. Så konsekvent å hevde at ALLE menn blir med på en slik lek, er veldig feil. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177905-hvordan-slutte-%C3%A5-hate/page/2/#findComment-1191602 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zettav Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Merkelig så detaljerte bilder du har i hodet ang denne saken? Er det identisk sånn det skjedde med din mann og henne, eller dikter du litt? Lignende situasjoner har jeg vært i noen ganger. Hvis jeg har vært i et fast forhold som har vært VIKTIG for meg, så har jeg "forhandlet" meg ut av situasjonen. I et forhold for noen år siden som bare såvidt var innledet, og som jeg var høyst usikker på, så lot jeg det stå til. Det var på en måte en påminnelse om at forholdet ikke hadde noen framtid, og det ble dagen etter denne episoden avsluttet. Så konsekvent å hevde at ALLE menn blir med på en slik lek, er veldig feil. Mente det ikke sånn, ville bare teste dere... Bare godt å bruke DOL, for å få ut litt gørr... Hipp hurra for alle menn, svake eller ikke! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177905-hvordan-slutte-%C3%A5-hate/page/2/#findComment-1191614 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zettav Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det er helt naturlig at du hater henne som forførte mannen din. Det kan du ikke gjøre så mye med, men med tiden så vil hatet blekne. Det du kan gjøre noe med er å kutte all forbindelse med ho, slutt å sende tekstmeldinger. Konsentrer deg om å bygge opp nytt tillitsforhold til mannen din. Det er lettere sagt enn gjort, men det er eneste muligheten hvis du skal unngå bitterhet, evt. brudd dere to imellom. Mannen din må være ærlig og gå 100% inn for å bygge opp forholdet dere har. Han må også være villig til å lytte når du er langt nede. Over tid kan det ordne seg. Takk for forståelsen;) Skal nok kommer over dette, før eller senere. Er som sagt noe tull å la en 3. person ødlegge noe som er flottere enn flottest, uansett! Tror nok han aldri gjør dette igjen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177905-hvordan-slutte-%C3%A5-hate/page/2/#findComment-1191619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det er så sant, så sant! Du fleste har "bjeller" som ringer, i hvertfall når du har noen som du er veldig glad i! Fristelser er overalt, og at du kan bli betatt av et annet kjønn selv om du har kjæreste, er en naturlig ting, men vi fleste er som sagt ustyrt med ringeklokker/sunn fornuft! Ellers så er faktisk det å bli løyet for og holdt for narr, det jævligste! Ja, det er løgnene jeg ikke hadde klart, tror jeg. Den ultimate fornedrelsen å ikke en gang være verdig å få høre sannheten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177905-hvordan-slutte-%C3%A5-hate/page/2/#findComment-1191634 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zettav Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Mannen din er ingen tanketom, evneveik fyr som "blir lurt"! Han er da et voksent menneske, fullstendig ansvarlig for egne handlinger! Ærlig talt, jeg kan ikke ksjønne at du ikke heller hater ham! Det er HAN som liksom skulle være glad i deg, trofast mot deg, elske deg, ikke henne! Det skal to mennesker til for å være utro, og jeg nekter å tro at han er et uskyldig "offer" i dette.. Man _blir_ ikke lurt, man _lar_ seg villig lure i slike tilfeller. Jeg hadde dumpa typen.. Og du vet at det er straffbart å true mennesker? Du kan risikere at hun tar vare på medlingene og anmelder deg for trusler og trakassering.. Bare så du er klar over det.. Han har heldigvis aldri elsket henne, bare "lekt" litt.. Og jeg sa at jeg hatet det han gjorde, skulle jeg hate han så hadde ikke vårt forhold vært liv laga! Det er nettopp for at vi elsker hverandre, at vi fortsatt er sammen. Noen ting er det verdt å jobbe for uannsett, han angrer jo som en hund, og kommer aldri til å gjøre sånn mot meg igjen(ikke naiv). Det var bare godt å få ut litt frustrasjon, ikke farlige meldinger, ville bare at hun skulle vite at det er noen der ute som hater henne, hun trenger ikke å sove godt hun heller... Vet jeg høres lit syk ut i hodet, men det skal ikke skje igjen(bare 3 korte meldinger, om at hun er en hore..) he-he...:/ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177905-hvordan-slutte-%C3%A5-hate/page/2/#findComment-1191653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest You win again Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det er vel helst mannen din du skal legge skylden på. Ikke at det var pent gjort av henne, men det var tross alt han som hadde en kjæreste å stå til rette for. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177905-hvordan-slutte-%C3%A5-hate/page/2/#findComment-1191752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fregnefjes Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg hadde nok aldri klart å slutte å hate henne så lenge hun ikke viser noe anger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177905-hvordan-slutte-%C3%A5-hate/page/2/#findComment-1192097 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec5 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ja han elsker deg virkelig høyt når han har seg med andre. Huff, tenk hvor fælt han stakkar har det nå. Moroa ble avslørt og han må finne seg et annet leketøy. Er du dum eller? Istedetfor å sende anonyme hatmld til henne (hvor gammel er du egentlig??), så kan du bruke kreftene dine på å pælme ut din stakkars lidende mann. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177905-hvordan-slutte-%C3%A5-hate/page/2/#findComment-1192976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Takk for mange "gode" innlegg/svar. Er helt enig i det de fleste skriver, og er helt klar over det idiotiske jeg driver med. Men, ja en skulle nok tro at jeg var 15 år, helt idiotisk å bruke energi på det meneske(damen) i det hele tatt, hun vet nok sikkert(hvis hun ikke er som noen her på dol, som driver som en sport å forføre..)og jeg er også klar over(det sier også min kjære, at han er like skyldig som henne)at han ikke er noe mindre skyldig.. men det noe med å få overført hatet på den personen du ikke trenger å forholde deg til(bor heldigvis i den andre enden av landet). Men hun prøvde å fornedre meg da jeg konfronterte henne med sannheten, fornektet, sa at det kunn var en ønskedrøm fra min mann, og pressiserte at hun var vakker blondine som er 7 år yngre enn meg osv. Heldigvis så er det færre og færre av de svarte stunder, men når horm. svinger, kommer spøkelsene tilbake. Blir gal... et lyspunkt(stort), er at han gjør alt for å vise meg at det er og var meg som han elsker, det andre var bare et spill(men som har kostet for mye). Bare håper at andre tenker seg om en og flere ganger før de innleder noe til en annen person, før de har klarert at alt er i orden rundt den personen, så de ikke er med på og ødlegge noe, eller skaper problemer for andre. De fleste menn klarer som sagt ikke å stå i mot når en kvinne tar hans edle deler i hånden.... Hjertesukk "De fleste menn klarer som sagt ikke å stå i mot når en kvinne tar hans edle deler i hånden...." (hvis du mente det bokstavelig da...) dette er å gå for langt. det hun sa at hun var gift, og at dette skulle være en unnskylding til å gjøre det hun gjorde... det skulle vært det motsatte! hvis dette er en sport for henne...stakkars ektemann!! uansett, så føler jeg virkelig med deg!! jeg vil si meg enig på at mannen din er den som sviktet, og burde få gjennomgå mest. vil også påstå at du pleier hatet, gjennom å tenke mye på hvor mye du hater henne og sende henne "hat-meldinger"... lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177905-hvordan-slutte-%C3%A5-hate/page/2/#findComment-1193046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvis historien var sånn Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Flott, bra! Hvis du var et sted hvor en vakker kvinne sendte masse signaler, tok deg på lårene, visket deg hete ord i ørene, med en gang du er et annet sted, sender hun deg meldinger på mobil. Senere er dere sammen på nach spiel sammen med andre på et hotellrom, hun sitter tett inntill deg, viser deg full intresse. Dere er litt småfulle, forlater rommet, går hver til sitt.. hun sender deg melding på mobilen om du ikke kan komme ned på hennes rom for en drink. Klarer du å motstå det, selv om du har en kjæreste som du elsker, får dekket alle "behov" hos... Og når du ikke klarer å mostå fristelsen til å oppsøke henne, håper at det er flere der... klarer du å snu i døra? kommer inn på rommet og hun setter seg på kne, tar frem din... putter den i munn, dytter du henne vekk? men uansett... hvis det nå var noe sånnt som skjedde... hadde noen fristet meg på en fest eller noe, og visket hete ting til meg, hadde jeg tydelig sagt i fra at jeg hadde kjærest, og at jeg ikke likte at han gjorde sånn. om han så hadde fortsatt, hadde jeg satt meg på en annen plass. om han ikke gav opp, og satte seg attmed meg igjen, tror jeg at jeg hadde blitt irritert for at han ikke respekterte meg. så njæ...mange kan klare å si nei. jeg forsvarer ikke på noen måte de som er utro. jeg sier ikke at jeg kan garantere 100% at jeg aldri vil være utro. men fremdeles vet jeg at jeg er trofast, og ikke ville unnet min mann så mye smerte! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177905-hvordan-slutte-%C3%A5-hate/page/2/#findComment-1193051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Forhåpentlig har man vett nok til ikke å la seg komme så langt som å svare på meldingene hennes engang. Nå kan ikke jeg snakke for mannfolk, men jeg har en kompis som opplevde noe lignende. En lekker dame la seg etter ham på alle mulige vis- og hun var drømmedame. Men han holdt seg rett og slett unna henne, ganske enkelt fordi han hadde kjæreste. Jeg vet dette- fordi jeg var på samme fest, og så det hele. Dessuten snakker vi om alt, vi er bestevenner, så han hadde fortalt meg det om noe annet skjedde. Så NOEN kan nok stå imot- men ikke alle, dessverre. hah! stilig... dette leste jeg etter jeg skrev mitt innlegg (nick: hvis historien var sånn). jeg er helt enig i deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177905-hvordan-slutte-%C3%A5-hate/page/2/#findComment-1193054 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Stakkars deg som er sammen med en viljeløs dott som lar seg lure opp i fremmede senger! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177905-hvordan-slutte-%C3%A5-hate/page/2/#findComment-1193078 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.