Gjest tar sertifikatet Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har hatt mørkekjøring, glattkjøring og det jeg må ha. Mangler kjøreteknisk, og har ikke fått vite når jeg skal ha oppkjøring. Jeg er altså ferdig med det meste, og burde vel fått vite oppkjøringen snart? Vet det er lang ventetid også... De "suger" timer av meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det er vel ikke uvanlig med tre-fire ukers ventetid. Jeg måtte vente i en uke, da jeg kjørte opp til bil i 1993. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tar sertifikatet Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det er vel ikke uvanlig med tre-fire ukers ventetid. Jeg måtte vente i en uke, da jeg kjørte opp til bil i 1993. Nå er det to måneders ventetid, siden så mange begynte på lappen før jul. (Ny ordning etter jul.) Men det er jo greit å få vite datoen. Og når man har mange kjøretimer og er ferdig blir det kjedelig med ekstrautgifter til kjøretimer i ventetiden... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det kommer veldig ann på hvor i landet du kjører opp, noen steder er mer "trafikerte" enn andre. Men hvorfor ringer du ikke bare å bestiller også spør om å få neste ledig time? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heldigvis ferdig. Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg meldte meg opp til oppkjøring samme dag som jeg fikk godkjent teorien. Kjørelærer ville at jeg skulle ta flere timer, men jeg ringte biltilsynet sjøl. Klarte lappen med glans. Han ville nok prøve å tjene litt ekstra på meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.