Gå til innhold

Hvor lang tid tok det fra du var ferdig med opplæringen til du fikk oppkjøring?

Gjest tar sertifikatet

Anbefalte innlegg

Gjest tar sertifikatet

Har hatt mørkekjøring, glattkjøring og det jeg må ha. Mangler kjøreteknisk, og har ikke fått vite når jeg skal ha oppkjøring. Jeg er altså ferdig med det meste, og burde vel fått vite oppkjøringen snart? Vet det er lang ventetid også... De "suger" timer av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Flystripa

Det er vel ikke uvanlig med tre-fire ukers ventetid.

Jeg måtte vente i en uke, da jeg kjørte opp til bil i 1993.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tar sertifikatet

Det er vel ikke uvanlig med tre-fire ukers ventetid.

Jeg måtte vente i en uke, da jeg kjørte opp til bil i 1993.

Nå er det to måneders ventetid, siden så mange begynte på lappen før jul. (Ny ordning etter jul.) Men det er jo greit å få vite datoen. Og når man har mange kjøretimer og er ferdig blir det kjedelig med ekstrautgifter til kjøretimer i ventetiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Det kommer veldig ann på hvor i landet du kjører opp, noen steder er mer "trafikerte" enn andre. Men hvorfor ringer du ikke bare å bestiller også spør om å få neste ledig time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heldigvis ferdig.

Jeg meldte meg opp til oppkjøring samme dag som jeg fikk godkjent teorien. Kjørelærer ville at jeg skulle ta flere timer, men jeg ringte biltilsynet sjøl. Klarte lappen med glans. Han ville nok prøve å tjene litt ekstra på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...