Gjest årsav Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 For sent å betale den uten å få purregebyr på 250kr? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ja det er forsent, så du må regne med et purregebyr. Betal nå så er du ia lle fall kvitt den første delen av avgiften. Så kan du betale purreavgiften senere. Merkelig at det ikke går an å legge denne avgiften inn i bensinprisen. Det blir mye mer rettferdig også. De som kjører mye må betale litt mer enn gammer'n, med hatt som kjører to (farlige) turer i året. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nå får du "bot" ja Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ja ! Oslo tollvesen er ekstremt nøye på datoen, ingen slingringsmonner der nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ja det er forsent, så du må regne med et purregebyr. Betal nå så er du ia lle fall kvitt den første delen av avgiften. Så kan du betale purreavgiften senere. Merkelig at det ikke går an å legge denne avgiften inn i bensinprisen. Det blir mye mer rettferdig også. De som kjører mye må betale litt mer enn gammer'n, med hatt som kjører to (farlige) turer i året. ... eller oss som sliter veien med to hjul halve året.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 ... eller oss som sliter veien med to hjul halve året.... Ja, det gjør jeg også, betalte 1585(?) for ca. 6 måneder, med to hjul og ikke piggdekk. I tillegg kjører man jo stort sett litt mindre med en mc enn med bil 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ja, det gjør jeg også, betalte 1585(?) for ca. 6 måneder, med to hjul og ikke piggdekk. I tillegg kjører man jo stort sett litt mindre med en mc enn med bil Nysjerrig, japansk, amerikansk eller italiensk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Nysjerrig, japansk, amerikansk eller italiensk? Kjører nå en eldre Kawasaki 1000. Men skal jeg kjøre japansk, vi jeg helst kjøre Honda. Ellers kunne jeg ha tenkt meg en Harley av den rette typen. Har forresten kjørt mc i mer eller mindre i 32 år. Hva kjører du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Kjører nå en eldre Kawasaki 1000. Men skal jeg kjøre japansk, vi jeg helst kjøre Honda. Ellers kunne jeg ha tenkt meg en Harley av den rette typen. Har forresten kjørt mc i mer eller mindre i 32 år. Hva kjører du? En tyve år gammel California. Det var ungpikedrømmen, nest etter hest. Gubben kjører Elektra. -når den starter... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Pga feil i nettbankene i mange av de store bankene, er fristen forlenget til den 20. mars. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Pga feil i nettbankene i mange av de store bankene, er fristen forlenget til den 20. mars. Håper dette er sant. Jeg glemte regningen til i dag, og nå får jeg ikke betalt den, Har forsøkt 2 ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.