Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Wessy

Hei Jeg sliter med å vite hva jeg skal gjøre for å hjelpe min venn som har brukt Amfetamin og rohypnol i snart 5 år i tillegg til alt det andre,Jeg har nesten alltid vært der for han og støttet han når han har vært langt nede.men jeg har også holdt meg unna når det har gått for langt,fordi jeg har vært nødt til å ta vare på meg selv også.

Jeg har lagt skylden på narkotika for alt han gjør mot seg selv og andre og meg også jeg har jeg tilgitt han pga det.Nå sitter han inne i fengsel og jeg skulle besøke han til helgen og virkelig gledet meg til det fordi jeg tenker at nå er han nykter og kansje ting vil bli annerledes..men han ringte igår og spurte om jeg kunne smugle inn noe hasj til han da sa jeg Stor NE NEI NEI og la på røret. Mitt spørsmål er kansje litt dumt men burde jeg forsatt støtte han eller bare kutte han helt ut.Jeg er slitten og det sårer meg at han vil bruke meg til noe sånt.men jeg vet ikke om jeg burde besøke han og si det jeg føler eller vise han at nok er nok uten noe som helst forklaring.Har dere noen forslag?Tusen takk på forhånd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177958-fortvilet-p%C3%A5r%C3%B8rende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...