mil1365380270 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har ikke utovertiss, og er nysgjerrig på om det føles forskjellig å ha penis i vagina og munnen. Kjæresten min sier det ikke er så stor forskjell, det er det at den er i munnen som er kult. Men det må da føles helt annerledes også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har ikke utovertiss jeg heller, men elskeren min digger villt at jeg tar den i munnen. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dina2 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har ikke utovertiss jeg heller, men elskeren min digger villt at jeg tar den i munnen. ) Har du fått deg elsker? Synes du har klaget så mye på sex mangel i det siste:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har du fått deg elsker? Synes du har klaget så mye på sex mangel i det siste:) Har knullet ham noen ganger, men det var nå så lenge siden sist at jeg holdt på å gå i frø! Så da han jobbet overtid i går tok han seg en velfortjent "matpause" og dro på hasteoppdrag. *Maler fornøyd* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dina2 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har knullet ham noen ganger, men det var nå så lenge siden sist at jeg holdt på å gå i frø! Så da han jobbet overtid i går tok han seg en velfortjent "matpause" og dro på hasteoppdrag. *Maler fornøyd* Så flott da, slike "matpauser" gjør nok susen:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Har ikke utovertiss jeg heller, men elskeren min digger villt at jeg tar den i munnen. ) Skulle gjerne hatt det for en dag, bare visst hvordan det var ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hehe, ja. Det er er stor forskjell. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare forskjellen, men nei; oralsex og vaginalsex føles ikke likt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frustrert frue 2 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har knullet ham noen ganger, men det var nå så lenge siden sist at jeg holdt på å gå i frø! Så da han jobbet overtid i går tok han seg en velfortjent "matpause" og dro på hasteoppdrag. *Maler fornøyd* Spennende.. Tror nok du har sex oftere enn meg, selv om jeg er gift... (Litt misunnelig.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Spennende.. Tror nok du har sex oftere enn meg, selv om jeg er gift... (Litt misunnelig.) Neppe. Det er 3 mnd siden sist jeg hadde meg et nummer og dengang var det også 3 mnd siden sist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Hehe, ja. Det er er stor forskjell. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare forskjellen, men nei; oralsex og vaginalsex føles ikke likt. Er det leppene og ganen da? Pluss div. tungetriks? Men er det bedre, eller bare mer spennende? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ja jeg tror det er annerledels. For det første er det vel selve opplevelsen og det å kunne se jenta suge på sin største stolthelt som er veldig tennende. I tillegg vil jeg tro det føles annerledels ut. Det blir vått på en annen måte, og i tillegg kan jo tungen gjøre underverker ved at den blir styrt på riktig måte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Neppe. Det er 3 mnd siden sist jeg hadde meg et nummer og dengang var det også 3 mnd siden sist. men når det først skjer... da har dere det vel helt konge? jeg vil også si at jeg er litt misunnelig på et sånn stunt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 men når det først skjer... da har dere det vel helt konge? jeg vil også si at jeg er litt misunnelig på et sånn stunt! Helt Konge! ) Men det kunne jo godt skjedd litt oftere enn hver tredje mnd da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Skulle gjerne hatt det for en dag, bare visst hvordan det var ;-) Hehe.. sånn har jeg tenkt og, men jeg innbiller meg at kvinners orgasme er bedre enn menns... ? Samboern min synes det er annerledes å bli sugd i forhold til samleie. Deilighetsgraden er det best å bli sugd sier han, men det er jo liksom noe annet med samleie da.. Han elsker å se på når jeg suger han, og kan få det til å gå på et blunk ; ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Er det leppene og ganen da? Pluss div. tungetriks? Men er det bedre, eller bare mer spennende? Det er vanskelig å svare hva som er best. Begge deler er veldig godt, men på ulike måter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttensin Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 OK: Du har ikke tunge og lepper i fitta. Det er en stor forskjell. OK, jeg må rette meg selv, du har vel lepper både her og der, men leppene i munnen er nå en gang litt mer dynamiske da. Dessuten kan det være kjøligere i munnen, og en kan som nevnt, se på! Dessuten er man mer overlatt til dama, og hun gjør det for _din_ nytelse. Det er et kick, ikke sant? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Russel Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 OK: Du har ikke tunge og lepper i fitta. Det er en stor forskjell. OK, jeg må rette meg selv, du har vel lepper både her og der, men leppene i munnen er nå en gang litt mer dynamiske da. Dessuten kan det være kjøligere i munnen, og en kan som nevnt, se på! Dessuten er man mer overlatt til dama, og hun gjør det for _din_ nytelse. Det er et kick, ikke sant? Det er grusomt heslig, fy faen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.