Gå til innhold

Pris på bunadskjorte

Freya

Anbefalte innlegg

Vel, jeg må bite i det sure eplet nok en gang. Har vokst ut av både bunaden og bunadsskjorta, har fått sydd ut bunaden, men det går ikke med skjorta, så jeg må kjøpe ny.

Tenkte da å selge den gamle skjorta, lurte på hva jeg burde ta for den. Tror den kostet rundt 3000 kr da jeg fikk den i 1993, en ny koster rundt 4000 i dag.

Hvor er det lurest å annonsere, tror dere? Lokalavis, finn.no eller qxl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest også bunandseier

Har du en bunad fra "din plass" ? Eller har du fantasibunad ?

Har du fra "din plass" så er det sikkert noen som syr bunadsskjorter, prøv å få via venner og bekjente.

Prisene kan variere, her hos oss (Telemark) tar de ca 4000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fra "din plass" så er det sikkert noen som syr bunadsskjorter, prøv å få via venner og bekjente.

Jeg har fått bestilt ny skjorte med ei dame som syr, så det er ikke noe problem. Tenkte bare å spørre hva en bør kreve for en pent brukt skjorte når man skal selge den. Og hvor det var best å annonsere. Det er en bunad fra regionen, og ikke noen "fantasibunad".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer det litt ann på hva slags telemarksbunad du har da, Vest-Telemark Øst-Telemark eller Tinnbunad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...