Sofline Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg går for tiden på skole for å ta et halvt års kurs for å bli ferdig med den første delen av utdannelsen min. De fleste i klassen "bor" på skolen og reiser hjem i helga (minus meg og tre andre). I kveld har de fest (det har de sånn sett ganske ofte), og jeg er også invitert. Jeg har sagt jeg kanskje kommer, men jeg har ikke så veldig lyst akkurat i dag for jeg har hodepine (og det er jo også skoledag i morgen), og en sykkeltur på fem km hjem igjen i natt virker ikke fristende. Men jeg er litt redd for å bli oppfattet som gørrkjedelig og ikke bli invitert med igjen en annen gang når de evt. skal på byen. Hva synes dere, skal jeg gå? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Kan du ikke spør om å få overnatte med noen der da? =) 0 Siter
Sofline Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Kan du ikke spør om å få overnatte med noen der da? =) hehe.... jeg er eneste jente. Kjæresten kommer hjem i morgen og vil neppe bli glad hvis han får høre om det. (Jeg har heller ikke lyst til å sove sammen med 'gutta', for jeg har allerede blitt tilbudt det.) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 hehe.... jeg er eneste jente. Kjæresten kommer hjem i morgen og vil neppe bli glad hvis han får høre om det. (Jeg har heller ikke lyst til å sove sammen med 'gutta', for jeg har allerede blitt tilbudt det.) Aaahh.. Det forandrer det hele..hehe Jeg hadde nok vurdert å blitt hjemme da ja. Jeg er livredd for å dra aleine hjem! Hadde aldri i livet tørt å sykla 5km hjem midt på svarte natta. I tillegg blir jeg j*vli lat når jeg har drukket, så hadde nok ikke gidda uansett ;o) 0 Siter
Lucretia Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Du burde ikke bli oppfattet som kjedelig pga hodepine. OK, sett at de tror det er en unnskyldning, og de synes du er kjedelig og ikke inviterer deg igjen. Hva med å selv ta initiativet neste gang? Om ikke alt for lenge. Si at "det var dumt at jeg ikke kunne komme forrige gang, men skal vi lage en ny fest snart, eller?" for eksempel... 0 Siter
Sofline Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Aaahh.. Det forandrer det hele..hehe Jeg hadde nok vurdert å blitt hjemme da ja. Jeg er livredd for å dra aleine hjem! Hadde aldri i livet tørt å sykla 5km hjem midt på svarte natta. I tillegg blir jeg j*vli lat når jeg har drukket, så hadde nok ikke gidda uansett ;o) Hehe... jeg fatter ikke hvorfor de ikke drar på byen i stedet. Her jeg bor er det masse liv på en torsdag (og tilbud på drinker)... Forslag på unnskyldning jeg kan bruke for at jeg ikke kom? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Hehe... jeg fatter ikke hvorfor de ikke drar på byen i stedet. Her jeg bor er det masse liv på en torsdag (og tilbud på drinker)... Forslag på unnskyldning jeg kan bruke for at jeg ikke kom? Si at du kan ha vorspiel kanskje? Eller du kan jo bare si det som det er. Det frister ikke å sykle hjem midt på natta alene, i tilegg har du vondt i hodet. Så kan du jo si at neste gang kan du ha vorspiel.. Eller noe sånt 0 Siter
Sofline Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Si at du kan ha vorspiel kanskje? Eller du kan jo bare si det som det er. Det frister ikke å sykle hjem midt på natta alene, i tilegg har du vondt i hodet. Så kan du jo si at neste gang kan du ha vorspiel.. Eller noe sånt Det har jeg også tenkt på selv, å foreslå vorspiel eller noe, det gjør jeg nok. 0 Siter
Gjest kos deg Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg synes du skal slappe av hjemme.. Så blir du opplagt til skolen i morgen. 0 Siter
Gjest kos deg Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 hehe.... jeg er eneste jente. Kjæresten kommer hjem i morgen og vil neppe bli glad hvis han får høre om det. (Jeg har heller ikke lyst til å sove sammen med 'gutta', for jeg har allerede blitt tilbudt det.) Fint å være hjemme siden du skal på skolen også. Ellers kan det fort bli sent. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Det har jeg også tenkt på selv, å foreslå vorspiel eller noe, det gjør jeg nok. OK Å som noen skrev over her, skole er jo en god unnskyldning! 0 Siter
Gjest kos deg Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Hehe... jeg fatter ikke hvorfor de ikke drar på byen i stedet. Her jeg bor er det masse liv på en torsdag (og tilbud på drinker)... Forslag på unnskyldning jeg kan bruke for at jeg ikke kom? Si det som det er, da... 0 Siter
Sofline Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Si det som det er, da... Jeg er litt redd for at de kommer til å tro det er en dårlig unnskyldning for at jeg ikke gadd feste med dem. Men nå har jeg bestemt meg for å si det som det er og si at jeg lover å komme hvis de inviterer meg igjen. 0 Siter
Gjest Nilima Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 hehe.... jeg er eneste jente. Kjæresten kommer hjem i morgen og vil neppe bli glad hvis han får høre om det. (Jeg har heller ikke lyst til å sove sammen med 'gutta', for jeg har allerede blitt tilbudt det.) Og hvor mye koster en taxi hjem? Ærlig talt. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Og hvor mye koster en taxi hjem? Ærlig talt. 200-300 kr her i byen på nattakst. Altfor mye for en som lever etter et budsjett på 50 kr/dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.