Gå til innhold

Til jenta som lurte på om hun var overgriper


Gjest feminatur

Anbefalte innlegg

Gjest feminatur

Vet ikke om du noen gang vil lese dette, men jeg skriver i håp om at du gjør det - og forhåpentligvis ikke fordømmer deg selv så hardt som de som svarte på ditt innlegg.

Jeg har tenkt over det du skrev og jeg ser faktisk deg som det egentlige offeret.

Slik jeg ser det er du offeret fordi du ikke klarte si nei til gutten og hans trusler (om å fortelle om avkledningen).

Du skal også vite at det innenfor institusjonsverdenen forekommer at de voksne kler ekstremt vanskelig ungdom, selv om det kanskje ikke er det rette. De bør vel heller kunne legge seg med klærne på.

Mitt tips til deg er at du for fremtiden prøver å bygge opp din selvtillit (du er jo også ganske ung, såvidt jeg husker) slik at du kan si nei/følge dine egne grenser i situasjoner hvor du føler deg presset.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...