Lillemus Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har omsider fått satt opp den nye e-postkontoen min, en *@online.no-konto. Husker fra før (noen år siden nå) at man kunne endre det slik at e-postene må dobbeltklikkes på for å åpnes, nå åpnes de automatisk bare jeg avmerker dem og det vil jeg ikke! Vil jo ha kontroll med hva som åpnes - som det er nå kan jeg ikke slette dem uten at de samtidig åpnes. Men hvor var det jeg endret på denne innstillingen??? Finner det ikke jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har du Outlook som mailprogram? I såfall: Verktøy-menyen - Alternativer - Annet - Forhåndsvisningsrute - Fjern haken i det første alternativet der. - OK :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Evt tror jeg også du kan løse problemet ved å velge menyen Vis - Gjeldende visning - Velg Meldinger (ikke meldinger med forhåndsvisning) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Evt tror jeg også du kan løse problemet ved å velge menyen Vis - Gjeldende visning - Velg Meldinger (ikke meldinger med forhåndsvisning) Ja, jeg har Outlook, men i engelsk versjon og jeg får fremdeles det ikke til. Hmpf. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ja, jeg har Outlook, men i engelsk versjon og jeg får fremdeles det ikke til. Hmpf. Hm- jeg har også engelsk versjon på jobb. Her er teksten fra Help-funksjonen: Mark messages as read or unread The headers of unread messages display in bold text in your Inbox. Marking messages as read or unread is often used as a way to manage mail. Manually mark messages Select the messages you want to change. How? To select adjacent items, click the first item, and then hold down SHIFT and click the last item. To select nonadjacent items, click the first item, and then hold down CTRL and click additional items. To select all items, click the Edit menu, and then click Select All. Note Changing the view for items can make selecting specific items easier. For instance, if you want to select all messages that have the same subject, in the folder containing the messages, click View, point to Current View, and then click By Conversation Topic. Select the messages you want from the view. Click the Edit menu. To mark messages, do one of the following: Mark as read Click Mark as Read. Mark as unread Click Mark as Unread. Mark all the messages in a folder Click Mark All as Read. Note If you mark a replied to or forwarded message as unread, the message symbol continues to display as an open envelope. However, it is still considered unread for sorting, grouping, or filtering. Automatically mark messages as read in the preview pane On the Tools menu, click Options, and then click the Other tab. Click Preview Pane. Select the Mark messages as read in preview window check box. (Men tror det er det samme som jeg skrev i det første svaret mitt...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hm- jeg har også engelsk versjon på jobb. Her er teksten fra Help-funksjonen: Mark messages as read or unread The headers of unread messages display in bold text in your Inbox. Marking messages as read or unread is often used as a way to manage mail. Manually mark messages Select the messages you want to change. How? To select adjacent items, click the first item, and then hold down SHIFT and click the last item. To select nonadjacent items, click the first item, and then hold down CTRL and click additional items. To select all items, click the Edit menu, and then click Select All. Note Changing the view for items can make selecting specific items easier. For instance, if you want to select all messages that have the same subject, in the folder containing the messages, click View, point to Current View, and then click By Conversation Topic. Select the messages you want from the view. Click the Edit menu. To mark messages, do one of the following: Mark as read Click Mark as Read. Mark as unread Click Mark as Unread. Mark all the messages in a folder Click Mark All as Read. Note If you mark a replied to or forwarded message as unread, the message symbol continues to display as an open envelope. However, it is still considered unread for sorting, grouping, or filtering. Automatically mark messages as read in the preview pane On the Tools menu, click Options, and then click the Other tab. Click Preview Pane. Select the Mark messages as read in preview window check box. (Men tror det er det samme som jeg skrev i det første svaret mitt...) Hm - det ble feil, det kom med en annen forklaring også (som ikke er relevant) Prøver igjen: "1. On the Tools menu, click Options, and then click the Other tab. 2. Click Preview Pane. 3. Select the Mark messages as read in preview window check box." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femma Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ja, jeg har Outlook, men i engelsk versjon og jeg får fremdeles det ikke til. Hmpf. Denne du mener tro? Tools --> Options --> Faneblad: Other --> Reading Pane, og ta bort haken ved Reading Pane Options 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Denne du mener tro? Tools --> Options --> Faneblad: Other --> Reading Pane, og ta bort haken ved Reading Pane Options Men det er da ikke noe faneblad der som heter Others... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femma Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Men det er da ikke noe faneblad der som heter Others... Hmm, jeg har det. Men jeg har Outlook 2003, kanskje det har noe å si? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Hmm, jeg har det. Men jeg har Outlook 2003, kanskje det har noe å si? Du har antagelig en nyere versjon enn meg, jeg har OE 5.0. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femma Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Du har antagelig en nyere versjon enn meg, jeg har OE 5.0. Outlook Express? Du skrev Outlook oppi her ;-) Da blir det sikkert annerledes ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Outlook Express? Du skrev Outlook oppi her ;-) Da blir det sikkert annerledes ja. *Blond for øyeblikket* Trodde Outlook og Outlook Express var det samme jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femma Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 *Blond for øyeblikket* Trodde Outlook og Outlook Express var det samme jeg. Hehe, det er lovlig det, det er tross alt fredag *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femma Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 *Blond for øyeblikket* Trodde Outlook og Outlook Express var det samme jeg. Jeg fant visst OE 6 på min maskin. Vet ikke om det er store forskjellen på den, og den du har, men hva med dette da? Tools --> Options --> Fanebladet Read, fjern haken ved Mark message read after displaying for "xx" seconds(s) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg fant visst OE 6 på min maskin. Vet ikke om det er store forskjellen på den, og den du har, men hva med dette da? Tools --> Options --> Fanebladet Read, fjern haken ved Mark message read after displaying for "xx" seconds(s) Jeg skjønner ikke dette - meldingen merkes riktignok ikke som lest, men alikevel vises den i vinduet under, alstå må den jo ha blitt åpnet på et vis alikevel! Og det er jo det jeg ikke vil. Men takk for at du gidder! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femma Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg skjønner ikke dette - meldingen merkes riktignok ikke som lest, men alikevel vises den i vinduet under, alstå må den jo ha blitt åpnet på et vis alikevel! Og det er jo det jeg ikke vil. Men takk for at du gidder! ) Jeg fant, jeg fant, tror jeg.. Preview pane, det er den du vil ha bort, ja? View --> Layout, og fjerne haken ved Show preview pane. Hjalp det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg fant, jeg fant, tror jeg.. Preview pane, det er den du vil ha bort, ja? View --> Layout, og fjerne haken ved Show preview pane. Hjalp det? Aaaaaah! Jeg elsker deg! *Smask* Tuuuusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femma Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Aaaaaah! Jeg elsker deg! *Smask* Tuuuusen takk! Jippi.. :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.