Gjest Skal jeg låne den? Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Leste utenpå at den var litt merkelig... Er den som Den fjerde hånden? (Irving.) Takk for svar fra dere som har lest boken:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginger2002 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hei! Det er mange år siden jeg leste den, men jeg husker at jeg lo godt mange ganger ihvertfall! Anbefales! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg liker Irving, og synes ikke Garps bok er mer merkelig enn mange av de andre. Mine favoritter er Siderhusreglene og Enke for et år. Jeg likte både Garps bok og En bønn for Owen Meany bedre enn Den fjerde hånden. Men sånt er veldig smak og synsing. Den eneste jeg har hatt store problemer med å komme gjennom, var Sirkusbarn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skal jeg låne den? Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg liker Irving, og synes ikke Garps bok er mer merkelig enn mange av de andre. Mine favoritter er Siderhusreglene og Enke for et år. Jeg likte både Garps bok og En bønn for Owen Meany bedre enn Den fjerde hånden. Men sånt er veldig smak og synsing. Den eneste jeg har hatt store problemer med å komme gjennom, var Sirkusbarn. Jeg har ikke lest alt av Irving. Likte ikke Den fjerde hånden, men Enke for ett år likte jeg kjempegodt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg har ikke lest alt av Irving. Likte ikke Den fjerde hånden, men Enke for ett år likte jeg kjempegodt. Garps bok likner i hvert fall ikke spesielt på Den fjerde hånden synes 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skal jeg låne den? Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Garps bok likner i hvert fall ikke spesielt på Den fjerde hånden synes Jeg lånte to andre bøker i dag, men jeg kommer nok til å låne Garps bok en gang. Takk for svar:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiengMai Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Syns "Garps bok" var kjempebra, men så er det minst 20 år siden jeg leste den, så jeg kan huske feil. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scholar Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Som alt annet denne forfatteren har skrevet, er også "Garps verden" elendig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal jeg låne den? Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Som alt annet denne forfatteren har skrevet, er også "Garps verden" elendig. Ok:) Fint å høre forskjellige meninger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scholar Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ok:) Fint å høre forskjellige meninger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Filmen er i alle fall noe for seg selv! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Synes de fleste av Irvings bøker er ganske merkelige jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg likte "Enke for et år", "En bønn for Owen Meany" og "Sirkusbarn". "Siderhusreglene" og "Garps bok" var for merkelige selv for min til tider litt sære smak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har lest "alt" av Irving, og "Garps bok" er den beste, synes i alle fall jeg. Irving skaper merkelige univers, men jeg har sansen for sånt! De siste bøkene derimot ("Den fjerde hånden" og "Enke for et år") likte jeg ikke - i alle fall kan de ikke måle seg med de andre romanene. Mener nå jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monass Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Den er absolutt verdt å lese. Og etterpå leier du filmen :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.