Gå til innhold

Garps bok-er den for merkelig eller god?

Gjest Skal jeg låne den?

Anbefalte innlegg

Gjest Skal jeg låne den?

Leste utenpå at den var litt merkelig... Er den som Den fjerde hånden? (Irving.) Takk for svar fra dere som har lest boken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det er mange år siden jeg leste den, men jeg husker at jeg lo godt mange ganger ihvertfall!

Anbefales!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Irving, og synes ikke Garps bok er mer merkelig enn mange av de andre.

Mine favoritter er Siderhusreglene og Enke for et år. Jeg likte både Garps bok og En bønn for Owen Meany bedre enn Den fjerde hånden. Men sånt er veldig smak og synsing.

Den eneste jeg har hatt store problemer med å komme gjennom, var Sirkusbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal jeg låne den?

Jeg liker Irving, og synes ikke Garps bok er mer merkelig enn mange av de andre.

Mine favoritter er Siderhusreglene og Enke for et år. Jeg likte både Garps bok og En bønn for Owen Meany bedre enn Den fjerde hånden. Men sånt er veldig smak og synsing.

Den eneste jeg har hatt store problemer med å komme gjennom, var Sirkusbarn.

Jeg har ikke lest alt av Irving. Likte ikke Den fjerde hånden, men Enke for ett år likte jeg kjempegodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest alt av Irving. Likte ikke Den fjerde hånden, men Enke for ett år likte jeg kjempegodt.

Garps bok likner i hvert fall ikke spesielt på Den fjerde hånden

synes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal jeg låne den?

Garps bok likner i hvert fall ikke spesielt på Den fjerde hånden

synes

Jeg lånte to andre bøker i dag, men jeg kommer nok til å låne Garps bok en gang. Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ChiengMai

Syns "Garps bok" var kjempebra, men så er det minst 20 år siden jeg leste den, så jeg kan huske feil. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skal jeg låne den?

Som alt annet denne forfatteren har skrevet, er også "Garps verden" elendig.

Ok:) Fint å høre forskjellige meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte "Enke for et år", "En bønn for Owen Meany" og "Sirkusbarn".

"Siderhusreglene" og "Garps bok" var for merkelige selv for min til tider litt sære smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest "alt" av Irving, og "Garps bok" er den beste, synes i alle fall jeg.

Irving skaper merkelige univers, men jeg har sansen for sånt!

De siste bøkene derimot ("Den fjerde hånden" og "Enke for et år") likte jeg ikke - i alle fall kan de ikke måle seg med de andre romanene.

Mener nå jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...