psst Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hei folkens, hva skal dere gjøre i påsken? Selv skal jeg jobbe i hele påska 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Til fjells: bortoverski, hvite vidder, blå himmel, appelsin, kvikk lunsj og mye mye mere!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tottlå Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg reiser til fjells. Renne slalom, grille, ghå lange turer på langrenn.............. Ååååhhhhh livet er herlig!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg skal jobbe noen dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koo Koo Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg skal til den nye hytta vår ved sjøen Kan spise appelsiner, kvikk lunsj og påskeegg der også! Og lyset er så fint der på denne tiden....gleder meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LucySky Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Til fjells: bortoverski, hvite vidder, blå himmel, appelsin, kvikk lunsj og mye mye mere!! Jobbe! Og gå litt tur, og lese mye. Det er en nytelse å kunne få jobbet i fred uten telefoner og mailer om ting som får meg ut av konsentrasjonen ... Men etter påske skal jeg være utenlands (sør for oss) en hel måned. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregga Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg (vi) skal på fjellet. På Skeikampen. Ikke noe skigåing, da jeg er relativt nyoperert i foten. Men kos skal vi ha det lell... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg (vi) skal på fjellet. På Skeikampen. Ikke noe skigåing, da jeg er relativt nyoperert i foten. Men kos skal vi ha det lell... God bedring. Koselig på fjellet uansett, godt med forandring fra hverdagen og det å komme opp i fjellheimen er godt for kropp og sjel. God fjellpåske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.