Gjest sliten frosk Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 har nesten ikke noen krefter, orker ikke å gå igang med å lage middag en gang. Noen tips til å få krefter igjen. Hva hjelper dere når dere føler dere helt utkjørte og mensen er like rundt hjørnet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest la mannen overta mat og event. barn Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Da ringer du mannen på jobb (hvis du er samboer da) og ber han ta med ferdig pizza eller annen ferdig mat hjem til kvelds. Deretter lar du han diske opp for deg i kveld, mens du sitter i godstolen foran tv og sløver. Det er deilig det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sliten frosk Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Da ringer du mannen på jobb (hvis du er samboer da) og ber han ta med ferdig pizza eller annen ferdig mat hjem til kvelds. Deretter lar du han diske opp for deg i kveld, mens du sitter i godstolen foran tv og sløver. Det er deilig det... høres deilig ut.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forslag Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Sett deg ned med en kopp te eller et glass kald brus. Eller kakao. Gå en tur. Ta en dusj eller et bad. Drikk et glass melk. Spis sundt. Ta tran. Mangler du jern? Spis leverpostei med rødbeter på brødskivene. Ha brokkoli til middagen. Legg deg tidlig om du kan. Ta en tur i svømmehallen, bare du. Tren hjemme. Hør på en cd med fart i. En du liker godt! Ta en liten hvil om du må. Har det ofte som deg. Tren yoga! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec5 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Drit i å lage middag. Gubben og ungene overlever på brødskive idag. Vi har middag hver dag, men en sjelden gang innimellom gidder jeg ikke lage middag. Alle her lever enda;-) Rot og støv har god tid til å vente. Altså ingenting å stresse med når man har en lat dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Kryp under dyna og drit i alt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soplimen Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Drit i å lage middag. Gubben og ungene overlever på brødskive idag. Vi har middag hver dag, men en sjelden gang innimellom gidder jeg ikke lage middag. Alle her lever enda;-) Rot og støv har god tid til å vente. Altså ingenting å stresse med når man har en lat dag. Jeg sier det igjen: På kjøkkenet er det kvinnen som regjerer, og av varme gryter serverer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soplimen Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Kryp under dyna og drit i alt. Der har hun også plikter. Var hun ikke gift?:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sliten frosk Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Kryp under dyna og drit i alt. Takk Dorthe:) Det har jeg gjort. "Det enkle er ofte det beste " 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Der har hun også plikter. Var hun ikke gift?:-) Det er ingenting som heter "for hygge og nytte" lenger ser det ut til så hun får forhåpentligvis være i fred der ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Takk Dorthe:) Det har jeg gjort. "Det enkle er ofte det beste " Flott. Det gjorde jeg også og jeg har sovet i fire timer. Hm, lurer på hvor hushjelpen har blitt av, her er like rotete om møkkete. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ta deg en dag i senga! Men ikke gjør det til en vane, så er det vanskelig å komme opp igjen uten hjelp... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamta Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Pleier å ta et fargebad, det hjelper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monass Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Pleier å ta et fargebad, det hjelper. Fortell... Det høres ut som noe jeg kunne gjøre for å få igjen litt energi..Farger? Hvordan? Kjøpes hvor? Hvilke?.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamta Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Fortell... Det høres ut som noe jeg kunne gjøre for å få igjen litt energi..Farger? Hvordan? Kjøpes hvor? Hvilke?.. :-) Fargebadene selges i hvert fall av Kondomeriet. Finnes i fargene rød - som virker oppkvikkende, gir kraft og viljestyrke; gul - som gir glede og klarhet i tankene; grønn - som virker velgjørende, gir fred og harmoni; og blå med lavendel som er sterkt beroligende og avslappende, hjelper også mot PMS. De kan også blandes etter behov. Anbefales på det varmeste! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.