Gå til innhold

Er så utfatttelig sliten

Gjest sliten frosk

Anbefalte innlegg

Gjest sliten frosk

har nesten ikke noen krefter, orker ikke å gå igang med å lage middag en gang. Noen tips til å få krefter igjen. Hva hjelper dere når dere føler dere helt utkjørte og mensen er like rundt hjørnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest la mannen overta mat og event. barn

Da ringer du mannen på jobb (hvis du er samboer da) og ber han ta med ferdig pizza eller annen ferdig mat hjem til kvelds. Deretter lar du han diske opp for deg i kveld, mens du sitter i godstolen foran tv og sløver. Det er deilig det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sliten frosk

Da ringer du mannen på jobb (hvis du er samboer da) og ber han ta med ferdig pizza eller annen ferdig mat hjem til kvelds. Deretter lar du han diske opp for deg i kveld, mens du sitter i godstolen foran tv og sløver. Det er deilig det...

høres deilig ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forslag

Sett deg ned med en kopp te eller et glass kald brus. Eller kakao. Gå en tur. Ta en dusj eller et bad. Drikk et glass melk. Spis sundt. Ta tran. Mangler du jern? Spis leverpostei med rødbeter på brødskivene. Ha brokkoli til middagen. Legg deg tidlig om du kan. Ta en tur i svømmehallen, bare du. Tren hjemme. Hør på en cd med fart i. En du liker godt! Ta en liten hvil om du må. Har det ofte som deg. Tren yoga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i å lage middag. Gubben og ungene overlever på brødskive idag.

Vi har middag hver dag, men en sjelden gang innimellom gidder jeg ikke lage middag. Alle her lever enda;-)

Rot og støv har god tid til å vente. Altså ingenting å stresse med når man har en lat dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drit i å lage middag. Gubben og ungene overlever på brødskive idag.

Vi har middag hver dag, men en sjelden gang innimellom gidder jeg ikke lage middag. Alle her lever enda;-)

Rot og støv har god tid til å vente. Altså ingenting å stresse med når man har en lat dag.

Jeg sier det igjen: På kjøkkenet er det kvinnen som regjerer, og av varme gryter serverer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har hun også plikter. Var hun ikke gift?:-)

Det er ingenting som heter "for hygge og nytte" lenger ser det ut til så hun får forhåpentligvis være i fred der :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Dorthe:) Det har jeg gjort. "Det enkle er ofte det beste "

Flott. Det gjorde jeg også og jeg har sovet i fire timer.

Hm, lurer på hvor hushjelpen har blitt av, her er like rotete om møkkete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier å ta et fargebad, det hjelper.

Fortell... Det høres ut som noe jeg kunne gjøre for å få igjen litt energi..Farger? Hvordan? Kjøpes hvor? Hvilke?..

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell... Det høres ut som noe jeg kunne gjøre for å få igjen litt energi..Farger? Hvordan? Kjøpes hvor? Hvilke?..

:-)

Fargebadene selges i hvert fall av Kondomeriet. Finnes i fargene rød - som virker oppkvikkende, gir kraft og viljestyrke; gul - som gir glede og klarhet i tankene; grønn - som virker velgjørende, gir fred og harmoni; og blå med lavendel som er sterkt beroligende og avslappende, hjelper også mot PMS. De kan også blandes etter behov.

Anbefales på det varmeste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...