Gå til innhold

Fjordland-produkt.....

Gjest En fortsatt sulten og skuffet Tottlå

Anbefalte innlegg

Gjest En fortsatt sulten og skuffet Tottlå

Jeg kan ikke fordra å lage middag. Derfor tenkte jeg, at jeg skulle prøve prøve disse fjordland ferdig-middagene idag.

fysj og æsj!!!!

Jeg kjøpte "Red Curry". Den var skikkelig vond i smaken..... Jeg klarte ikke mer en en gaffel, med det.....

Hvordan er de andre fjordland produktene?? Noe gode middags tips?

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Risengrynsgrøten er kjempegod!

Noe annet derfra er det leeenge siden jeg har smakt, men synes å huske at laksen var spiselig. Biff stroganoffen var gyselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Jeg synes den sweet and sour kylling retten er ganske god.

Ellers er den nye taco pizzaen til big one grei også, med litt salat ved siden av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er den nye taco pizzaen til big one grei også, med litt salat ved siden av :)

Ja, jeg har smakt den sweet and sour også, men den syntes jeg var litt vel tam!!!

Ikke noe spesielt med den liksom.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Ja, jeg har smakt den sweet and sour også, men den syntes jeg var litt vel tam!!!

Ikke noe spesielt med den liksom.....

Jeg synes faktisk den var ganske god, liker sånn sweet and sour smak, men man kan med fordel ha litt ekstra kylling biter oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest den ekte noor

Bruker bare å kjøpe kjøttkake middagen deres jeg, og den er god:) Smakte lasagnen deres engang, men det blir ikke den samme som min hjemmelagede som er stappfull av hvitløk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare å kjøpe kjøttkake middagen deres jeg, og den er god:) Smakte lasagnen deres engang, men det blir ikke den samme som min hjemmelagede som er stappfull av hvitløk:)

Kjøttkakene har jeg ikke smakt..er det "klumper" i dem??? Sån der brusk og sånt? DET takkler jeg ikke..............æsj.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den ekte noor

Kjøttkakene har jeg ikke smakt..er det "klumper" i dem??? Sån der brusk og sånt? DET takkler jeg ikke..............æsj.........

Næh, ikke i de jeg har spist iallefall. Greit med fjordland der når bestemor er dau, og man ikke gidder å lage kjøttkaker til en lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, ikke i de jeg har spist iallefall. Greit med fjordland der når bestemor er dau, og man ikke gidder å lage kjøttkaker til en lissom.

Hehe.......Ganske lurt med fjordland, ja.

Vist man finner noe som man liker, da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinestek ( i brun saus) med surkål er spiselig. Og biffsnadder.

Laksen også, men den er veldig tam.

Dette er selvfølgelig noe jeg har overhørt på venterommet hos tannlegen. Selv lager jeg alltid middagen fra bunnen av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinestek ( i brun saus) med surkål er spiselig. Og biffsnadder.

Laksen også, men den er veldig tam.

Dette er selvfølgelig noe jeg har overhørt på venterommet hos tannlegen. Selv lager jeg alltid middagen fra bunnen av.

Hadde jeg bare hatt gidda til å lage middag, fra bunnen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å ta seg selv i nakken. Si hva du synes er godt, så skal jeg tipse deg om hva og hvordan du kan lage det selv. Bor du alene, er det også lurt å lage mat for to dager av gangen, og så varme opp.

Men jeg håper du skjønte at jeg fleipet. Jfr. de som leser Se og Hør hos tannlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest den ekte noor

Modern har cøliaki, så hun må ofte det. Hun er vel den eneste som skryter når hun får laget noe av halvfabrikata etc:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å ta seg selv i nakken. Si hva du synes er godt, så skal jeg tipse deg om hva og hvordan du kan lage det selv. Bor du alene, er det også lurt å lage mat for to dager av gangen, og så varme opp.

Men jeg håper du skjønte at jeg fleipet. Jfr. de som leser Se og Hør hos tannlegen.

Hehe! :)

Jeg liker godt kylling og fisk.....

Men _ikke_ sånn fiskepinner/fiskekaker/fiskegrateng. Orntlig fisk!!!!

Hater poteter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, den nye taco pizzan er kjempe god synes jeg:)

Den beste av kjøpe pizzaene iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG Jon Blund! ;-)

ÅÅååå jaaaa!!! NÅ tok jeg spøken!!!

Hihi.... det tok vel en halv time før jeg fatta meldingen, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns fiskebollene er kjempegode :D

Æsj, nei.....jeg hater fiskeboller......... Den ekkle kvite sausen!!

Forresten: Grattla så mye med dattera!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...