Gjest En fortsatt sulten og skuffet Tottlå Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg kan ikke fordra å lage middag. Derfor tenkte jeg, at jeg skulle prøve prøve disse fjordland ferdig-middagene idag. fysj og æsj!!!! Jeg kjøpte "Red Curry". Den var skikkelig vond i smaken..... Jeg klarte ikke mer en en gaffel, med det..... Hvordan er de andre fjordland produktene?? Noe gode middags tips? Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Risengrynsgrøten er kjempegod! Noe annet derfra er det leeenge siden jeg har smakt, men synes å huske at laksen var spiselig. Biff stroganoffen var gyselig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg synes den sweet and sour kylling retten er ganske god. Ellers er den nye taco pizzaen til big one grei også, med litt salat ved siden av 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tottlå Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg synes den sweet and sour kylling retten er ganske god. Ellers er den nye taco pizzaen til big one grei også, med litt salat ved siden av Ja, jeg har smakt den sweet and sour også, men den syntes jeg var litt vel tam!!! Ikke noe spesielt med den liksom..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ja, jeg har smakt den sweet and sour også, men den syntes jeg var litt vel tam!!! Ikke noe spesielt med den liksom..... Jeg synes faktisk den var ganske god, liker sånn sweet and sour smak, men man kan med fordel ha litt ekstra kylling biter oppi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Stakkars tannfeen... Han må jo spise dette hver da ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Bruker bare å kjøpe kjøttkake middagen deres jeg, og den er god:) Smakte lasagnen deres engang, men det blir ikke den samme som min hjemmelagede som er stappfull av hvitløk:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tottlå Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Bruker bare å kjøpe kjøttkake middagen deres jeg, og den er god:) Smakte lasagnen deres engang, men det blir ikke den samme som min hjemmelagede som er stappfull av hvitløk:) Kjøttkakene har jeg ikke smakt..er det "klumper" i dem??? Sån der brusk og sånt? DET takkler jeg ikke..............æsj......... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Kjøttkakene har jeg ikke smakt..er det "klumper" i dem??? Sån der brusk og sånt? DET takkler jeg ikke..............æsj......... Næh, ikke i de jeg har spist iallefall. Greit med fjordland der når bestemor er dau, og man ikke gidder å lage kjøttkaker til en lissom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tottlå Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Næh, ikke i de jeg har spist iallefall. Greit med fjordland der når bestemor er dau, og man ikke gidder å lage kjøttkaker til en lissom. Hehe.......Ganske lurt med fjordland, ja. Vist man finner noe som man liker, da..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Svinestek ( i brun saus) med surkål er spiselig. Og biffsnadder. Laksen også, men den er veldig tam. Dette er selvfølgelig noe jeg har overhørt på venterommet hos tannlegen. Selv lager jeg alltid middagen fra bunnen av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tottlå Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Svinestek ( i brun saus) med surkål er spiselig. Og biffsnadder. Laksen også, men den er veldig tam. Dette er selvfølgelig noe jeg har overhørt på venterommet hos tannlegen. Selv lager jeg alltid middagen fra bunnen av. Hadde jeg bare hatt gidda til å lage middag, fra bunnen!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hadde jeg bare hatt gidda til å lage middag, fra bunnen!!! Det er bare å ta seg selv i nakken. Si hva du synes er godt, så skal jeg tipse deg om hva og hvordan du kan lage det selv. Bor du alene, er det også lurt å lage mat for to dager av gangen, og så varme opp. Men jeg håper du skjønte at jeg fleipet. Jfr. de som leser Se og Hør hos tannlegen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Stakkars tannfeen... Han må jo spise dette hver da ;-) OG Jon Blund! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hadde jeg bare hatt gidda til å lage middag, fra bunnen!!! Modern har cøliaki, så hun må ofte det. Hun er vel den eneste som skryter når hun får laget noe av halvfabrikata etc:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tottlå Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Det er bare å ta seg selv i nakken. Si hva du synes er godt, så skal jeg tipse deg om hva og hvordan du kan lage det selv. Bor du alene, er det også lurt å lage mat for to dager av gangen, og så varme opp. Men jeg håper du skjønte at jeg fleipet. Jfr. de som leser Se og Hør hos tannlegen. Hehe! Jeg liker godt kylling og fisk..... Men _ikke_ sånn fiskepinner/fiskekaker/fiskegrateng. Orntlig fisk!!!! Hater poteter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dory Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg synes den sweet and sour kylling retten er ganske god. Ellers er den nye taco pizzaen til big one grei også, med litt salat ved siden av Jaaa, den nye taco pizzan er kjempe god synes jeg:) Den beste av kjøpe pizzaene iallefall... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tottlå Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 OG Jon Blund! ;-) ÅÅååå jaaaa!!! NÅ tok jeg spøken!!! Hihi.... det tok vel en halv time før jeg fatta meldingen, ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg syns fiskebollene er kjempegode 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tottlå Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg syns fiskebollene er kjempegode Æsj, nei.....jeg hater fiskeboller......... Den ekkle kvite sausen!! Forresten: Grattla så mye med dattera! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.