Gå til innhold

Utdanning

tussetrollet

Anbefalte innlegg

tussetrollet

Vet ikke helt hvor jeg skal legge dette innlegget, men prøver jeg...

For snart 4 år siden var jeg utsatt for et trafikkuhell der jeg fikk kraftig hjernerystelse og hukommelsestap. (Lå ett døgn på sykehus til observasjon)

Siden den tid har jeg slitt mye på skolen, med dårlige resultat på eksamen ol. på grunn av konsentrasjonsproblemer.

Jeg er mye plaget med hodepine, flere ganger i uka. Bruker vanlige smertestillende som jeg kjøper på apotek.

Jeg har prøvd ulike utdanninger, men det har altså ikke gått særlig bra. (har droppet flere av eksamenene pga konsentrasjonsproblem ved lesing)

Begynner å bli ganske deprimert på grunn av situasjonen. Jeg tror at jeg aldri kommer til å få meg en utdanning.

Dette har også ført til at jeg ikke har vært i jobb (sommerjobb ol) på snart 3 år.

Uteliv i helgene har jeg måttet droppe pga hodepine

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre lengre... har noen forslag???

(uff, det ble litt rotete dette...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at hvis man spiser for mye "vanlig" smertestillende (panodil, paracet, ibux osv.), kan det føre til hodepine, dvs motsatt av ønsket effekt.

Jeg ville tatt en tur til legen hvis jeg var deg. Kanskje han har noen råd til hva du kan gjøre med hodepinen. Jeg har lidd av hodepine det meste av livet. Jeg fikk til slutt somla meg til legen, og angrer på at jeg ikke gjorde det tidligere. Han fant årsaken, og nå er jeg ikke på langtnær så plaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...