Gå til innhold

Reservering mot telefonterrorister

Gjest Grumpy

Anbefalte innlegg

Gjest Grumpy

Jeg vet det går an, og har reservert meg mot telefonsalg. Men går det an et sted å reservere seg mot meningsmålinger og undersøkelser og annet som ringer opp og skal ha svar på ting? Det er jo faen meg like irriterende som telefonsalg! Jeg VIL IKKE HA FLERE TELEFONER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tjohooo

Hvorfor ikke snu det til noe positivt - for deg selv? Inngå veddemål med en kompis om hvem som greier å få dem til å holde ut lengst mulig uten å legge på.. dere svarer selvfølgelig bare tull på det de spør om. osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg på og.

Her reservert meg på Brønnøysundreg. Det hjelper ikke mye...

I løpet av de siste to dagene har det ringt utrolig mange telefoner her.

Bare fra Det Norske Naturhuset(?) sjømannsmisjonen, og forskjellige andre foreninger, statistisk sentralbyrå, samt en dullion spørreundersøkelser.

Pokker jeg blir lei, og gir nok litt uttrykk for det også ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv fått masse tlf fra Sandvik forlag (barnebøker) selv om jeg både har meldt meg ut for år siden og også har reservert meg mot tlfsalg.....idag var den 3dje tlf denne mnd ca og husket å be dem sløyfe meg fra lista (tidligere har jeg bare vært opptatt med å si nei og legge på)... håper jeg ikke får flere tlf nå :/

Får ellers fortsatt tlf for div undersøkelser, tror ikke man kan reservere seg mot disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalala1365380457

Det lurer jeg på og.

Her reservert meg på Brønnøysundreg. Det hjelper ikke mye...

I løpet av de siste to dagene har det ringt utrolig mange telefoner her.

Bare fra Det Norske Naturhuset(?) sjømannsmisjonen, og forskjellige andre foreninger, statistisk sentralbyrå, samt en dullion spørreundersøkelser.

Pokker jeg blir lei, og gir nok litt uttrykk for det også ja...

mange selskaper er frekke og fortsetter og ringe på tross av at man har registrert seg i brønnøysundregisteret. de fortsatte også med dette til min mor, helt til hun begynte å true med å melde selksapene til forbrukerombudet eller "tv2 hjelper deg", da ble det stillt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...