Gjest Grumpy Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg vet det går an, og har reservert meg mot telefonsalg. Men går det an et sted å reservere seg mot meningsmålinger og undersøkelser og annet som ringer opp og skal ha svar på ting? Det er jo faen meg like irriterende som telefonsalg! Jeg VIL IKKE HA FLERE TELEFONER! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hvorfor ikke snu det til noe positivt - for deg selv? Inngå veddemål med en kompis om hvem som greier å få dem til å holde ut lengst mulig uten å legge på.. dere svarer selvfølgelig bare tull på det de spør om. osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregga Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Det lurer jeg på og. Her reservert meg på Brønnøysundreg. Det hjelper ikke mye... I løpet av de siste to dagene har det ringt utrolig mange telefoner her. Bare fra Det Norske Naturhuset(?) sjømannsmisjonen, og forskjellige andre foreninger, statistisk sentralbyrå, samt en dullion spørreundersøkelser. Pokker jeg blir lei, og gir nok litt uttrykk for det også ja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noami Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Har selv fått masse tlf fra Sandvik forlag (barnebøker) selv om jeg både har meldt meg ut for år siden og også har reservert meg mot tlfsalg.....idag var den 3dje tlf denne mnd ca og husket å be dem sløyfe meg fra lista (tidligere har jeg bare vært opptatt med å si nei og legge på)... håper jeg ikke får flere tlf nå :/ Får ellers fortsatt tlf for div undersøkelser, tror ikke man kan reservere seg mot disse? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Det lurer jeg på og. Her reservert meg på Brønnøysundreg. Det hjelper ikke mye... I løpet av de siste to dagene har det ringt utrolig mange telefoner her. Bare fra Det Norske Naturhuset(?) sjømannsmisjonen, og forskjellige andre foreninger, statistisk sentralbyrå, samt en dullion spørreundersøkelser. Pokker jeg blir lei, og gir nok litt uttrykk for det også ja... mange selskaper er frekke og fortsetter og ringe på tross av at man har registrert seg i brønnøysundregisteret. de fortsatte også med dette til min mor, helt til hun begynte å true med å melde selksapene til forbrukerombudet eller "tv2 hjelper deg", da ble det stillt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.