Gå til innhold

holdninger til innvandring

tullball1365380062

Anbefalte innlegg

tullball1365380062

jeg leser med ujevne mellomrom innlegg på veggavisen og jeg er overrasket over hvor mange som (etter min mening) endelig har fått øynene opp for at innvandringspolitikken i norge ikke fungerer tilfredsstillende, og har kommet over det stadiet å stemple alle som kommer med det minste kritiske innlegg overfor innvandrere som rasister.

er det bare veggavisen som har tiltrukket seg sånne folk eller er disse holdningene representative for befolkningen i norge? hvis det sistnevnte er tilfelle, syns jeg det er et stort framskritt siden man kanskje endelig kan begynne å ta opp problemer med innvandring uten at man blir kalt rasist og sier seg ferdig med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette tror jeg faktisk er ganske mange som mener. Det er kul i hampen å nevne at man er uenig i innvandringspolitikken eller sette søkelyset på all kriminaliteten vi sliter med fra våre nye landsmenn, før noen hyler ut om rasisme og annet tull.

At disse ikke ser hva vi sliter med av problemer er helt utrolig. I tillegg ødelegger dette også for alle de innvandrerne som oppfører seg ordentlig. Men det er det ingen som vil ta hensyn til.

Man kan bli helt matt av all naiviteten vi har her til lands. Til og med innvandrerne selv ser dette og kaller oss dumme og naive.

Snakker vi om tiltak for å hindre kriminalitet og større integrering, så blir diskusjoner av en annen virkelighet. Dette skal ikke være lov. Makan til tullskap, her skal vi altså lesse inn kriminelle aper og så skal vi bare sitte her og vente på at de gjøre noe kriminelt før vi kan foeta oss noe. I tillegg ilegger vi dem så lave straffer at de ler av det.Det er så dumt at det ikke kan beskrives. Ser ingen grunn til at vi ikke gjør forebyggende tiltak for kriminelle, enten de er norske eller ikke.

Her er det innvandrere som ikke har fått oppholdstillatelse som gjør noe kriminelt og jaggu slipper vi de inn i landet likevel.De skulle ha blitt kastet ut på første fly.

Dette er nordmenn med nisselua tredd langt nedover øra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...