Gjest Hundeeieren Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 min hun har helt dilla på hjemmelaget pizza.(ikke grandiosa) , lever og brokkoli. Samt kokkosboller. 0 Siter
Moraki Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Brokkoli?? Hehehe, så søtt! Vil vel passe vekten sin da tenker jeg! Hunden jeg hadde spiste alt jeg spiste. Hun bjeffet og uler og ynket seg da hun ikke fikk det som jeg hadde. Nåde meg hvis det ikke var igjen noe middagrester til henne! Da var det full surmuling resten av kvelden. 0 Siter
Spirello Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Brokkoli?? Hehehe, så søtt! Vil vel passe vekten sin da tenker jeg! Hunden jeg hadde spiste alt jeg spiste. Hun bjeffet og uler og ynket seg da hun ikke fikk det som jeg hadde. Nåde meg hvis det ikke var igjen noe middagrester til henne! Da var det full surmuling resten av kvelden. Ååå.. Nå fikk jeg lyst på hund! ; ) Faren min hadde to da jeg var yngre, savner dem veldig. Og har hatt lyst på hund lenge.. Hvis jeg ikke ble gravid skulle jeg kjøpe hund : ). Men vi får ta en ting av gangen. 0 Siter
Sofline Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Kattemat (dvs. maten som ligger i skåla til katten-hvis vi legger kattematen i hundeskåla, rører han det ikke). 0 Siter
Gjest hundeeieren Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Kattemat (dvs. maten som ligger i skåla til katten-hvis vi legger kattematen i hundeskåla, rører han det ikke). ja andres mat smaker alltid bedre en sin egen 0 Siter
Sofline Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 ja andres mat smaker alltid bedre en sin egen Og katten spiser hundemat, glefser i seg de store hundekulene... 0 Siter
Moraki Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Og katten spiser hundemat, glefser i seg de store hundekulene... Hehehe, bare for å være rampete! 0 Siter
Gregga Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Lomper og lakrisbåter er nammis. Ligger det framme ei lompepakke, sitter han og passer på den til vi rydder den bort :-) Har vi pølser og lomper, og holder fram pølse i den ene hånda, og lompe i den andre, velger han glatt lompa. Pølsa er ikke interressant. Og har vi lakrisbåter framme, få han helt merkelige øyne, de henger på en måte, ser ut som han blir helt slapp. Hvis han får en, ligger han å sutter på den leeenge. Og da er det greit, han vet han får bare en, og øynene blir atter normale :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Vår hund spiser det meste, salatblader og reddiker er vel det eneste han ikke liker, av det han har fått smake vel å merke. Han ELSKER yoghurt & surmelk, og får det av og til over tørrforet. Pølser, lomper, pølsebrød, brød (gjerne en tørr skalk), brune bananer (sikkert vanlige også, men han får de når de blir brune og jeg ikke vil ha de). Også gulrøtter, druer og det meste annet går ned på høykant... :-) Fiskeolje (spes. for hunder) er også toppen av lykke! Og når jeg kjøpte vitaminbjørner i går ble han også super-ivrig. Så det er en ganske sunn hund dette :-) 0 Siter
Gjest hundeeieren Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Lomper og lakrisbåter er nammis. Ligger det framme ei lompepakke, sitter han og passer på den til vi rydder den bort :-) Har vi pølser og lomper, og holder fram pølse i den ene hånda, og lompe i den andre, velger han glatt lompa. Pølsa er ikke interressant. Og har vi lakrisbåter framme, få han helt merkelige øyne, de henger på en måte, ser ut som han blir helt slapp. Hvis han får en, ligger han å sutter på den leeenge. Og da er det greit, han vet han får bare en, og øynene blir atter normale :-) min hun liker IKKE lomper. heller ikke lakris. så de er nok forskjellige sånn sett ja. Men hun er veldig glad i sorte oliven 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Og katten spiser hundemat, glefser i seg de store hundekulene... Bare pass på at katten ikke spiser _bare_ hundefor, det er nemlig stoffer i katteforet som katten trenger (livsnødvendige!), men som ikke finnes i hundeforet. 0 Siter
Gjest anonymus Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Hunden vår liker de middagsrestene hun får stort sett. Borsett fra bønner. Ellers bruker hun å få et par tre mandler og det liker hun godt, da står hun og kansker så jeg jeg ser alle tennene omentrent. Bruker ellers å slenge ut noen pølsebiter i hagen til henne, så hun får "søkt" litt, hvis hun ikke er så smart hun ser hvor jeg slenger dem da. Ellers stjeler hun mat hvis hun får sjansen. En gang jeg skulle ha eksamen og lå og leste i senge med en stor smågodtpose, hadde hun i et ubevoktet øyeblikk spist alt, bortsett fra noen få figurer hun ikke likte. En annen gang når barna hadde gått halloween fant vi henne mens hun sto oppå bordet og forsynte seg av dette. Ikke så morsomt akkurat da, men må smile litt på smilebåndet i ettertid da.... 0 Siter
Soria Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Det meste av det jeg spiser, bortsett fra potetgull som sikkert blir for salt. Ellers er pølser populært. 0 Siter
Kvinna Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 I lys av at vi eier to Labradorer: ALT. Tispa mi er dessuten sjukt glad i kjøpeboller og pølsebrød. Tror det er noe med "surheten" i det. Yoghurt, rømme og sure meieriprodukter er ogaå favoritt. Eneste som blir spytta ut er oliven. Men hun "dreper" den et par ganger og spiser den med rynker på snuta... 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Bare pass på at katten ikke spiser _bare_ hundefor, det er nemlig stoffer i katteforet som katten trenger (livsnødvendige!), men som ikke finnes i hundeforet. Det visste jeg ikke... Men katten spiser heldigvis mest kattemat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.