Gå til innhold

Hva er det med denne Jorunn?

Gjest Idoligjen:)

Anbefalte innlegg

Gjest Idoligjen:)

Ivrig idolfan og må spørre igjen? Hvorfor er det så mange som liker Jorun?

Synger bare helt middels, har null utstråling og snakker som om hun har en potet trykket nedi halsen.

Føler at dommerene bare har bestemt seg for at hun er favoritt. I dag sa de jo at hun ikke gjorde optimalt forrige fredag, mens de da roste henne i skyene.

Må bare spørre :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fregnefjes

Enig med deg jeg.

Har ikke helt sansen for denne Stian Jorunsen...

Ehh..Jeg mener Jorun Stiansen ;)

Enig.klarer ikke å sette fingeren på det men noe er det med henne jeg ikke liker.Kansje pga at jeg ikke skjønner noe av hva hun sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Enig.klarer ikke å sette fingeren på det men noe er det med henne jeg ikke liker.Kansje pga at jeg ikke skjønner noe av hva hun sier.

Hehe..ja hun har en ganske morsom dialekt. Må le litt av henne og da. Hun har noen gullkorn innimellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da MÅ du jo heie på henne da :)

hadde ikke gjort det om hun ikke sang bra, så trofast er jeg!! men hunn er en entertainer til tusen:-) har varma opp for mange band som har gjestet bygda vår, hun er bare så "seg selv"!!! derfor liker jeg henne, dialekten min er mer kristiansand:-) selv om jeg skolle ønske de va mer som jorunns!!" ( har tross alt vokst opp her siden jeg var 10 år:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

hadde ikke gjort det om hun ikke sang bra, så trofast er jeg!! men hunn er en entertainer til tusen:-) har varma opp for mange band som har gjestet bygda vår, hun er bare så "seg selv"!!! derfor liker jeg henne, dialekten min er mer kristiansand:-) selv om jeg skolle ønske de va mer som jorunns!!" ( har tross alt vokst opp her siden jeg var 10 år:-)

Vær heller stolt over dialekta di. Jorun sin er ikke fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest printa

Syns hun er sjarmerende, men sant, så mye mer er det ikke.

"Snakker som en bryggesjauer"

Liker godt Ali eller det navnet jeg ikke greier å skrive her. Tror han vinner i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo bare den beste!!

;-) men så er hun fra min lille hjembygd også da:-) flink er hun uansett!!

Da har vi nok vært "naboer", jeg er nemlig ekte borkis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lalala1365380457

TAKK =) endelig noen flere som ikke er Jorunn fan.. jeg takler henne faktisk ikke.. hun minner meg mest om en liten gutt, jeg skjønner ikke bæret av det hun sier, og jeg syns ikke hun synger så veldig bra..godt å høre at flere også ikke skjønner hvorfor hun er "favoritt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke trekk har lesbiske?

De FLESTE har gutte- og mannsaktige trekk, ganglag og talemåte.

Noen lesbiske kan man ikke se det på, men de er veldig få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe nei!! det er hun definitivt ikke:-) kjenner henne personlig jeg:-)

Det er vel ikke sikkert hun har akseptert sin lesbiske legning enda, på en slik måte at hun vil stå fram. Hun kan gjemme den i mange år, men hennes adferd, ganglag og talemåte, gir sterke indikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthe02

Det er vel ikke sikkert hun har akseptert sin lesbiske legning enda, på en slik måte at hun vil stå fram. Hun kan gjemme den i mange år, men hennes adferd, ganglag og talemåte, gir sterke indikasjoner.

kan hun ikke bare få lov til å være seg selv da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...