Gå til innhold

FU: Hvor lenge har du vært på DOL?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

6

• Lurveline

5

• Spirea

4

• amber sun

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Jeg kom med storm etter internt bråk på #Odalen våren 2004. Siden har jeg vært her ganske regelmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

DOL har eksistert siden februar 1652. Dengang var det mest stein..

Tippe internett gikk sakte da..hahahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom med storm etter internt bråk på #Odalen våren 2004. Siden har jeg vært her ganske regelmessig.

Skal vi snakke om Odalen? Finnholt, hvor er det f.eks. Du jukser litt du.... *s* men det har kanskje ikke jeg noe med ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Skal vi snakke om Odalen? Finnholt, hvor er det f.eks. Du jukser litt du.... *s* men det har kanskje ikke jeg noe med ;o))

Du, jeg har til og med skrevet på odølsk her inne, så jeg har nok mitt på det rene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg har til og med skrevet på odølsk her inne, så jeg har nok mitt på det rene! :)

Nåh.. men da forteller du meg bare hvor Finholt er hen og hvor Rakeie befinner seg, så tror jeg deg gjerne.

Forøvrig tror jeg du aller helst befinner deg i finere strøk rundt Hunters på jakt eller naboen til Harald og Sonja. Du har vært her siden du kledde av deg i et glassbur du din snik *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aroruA

Jeg titta innom nå og da i 2000..... Og så hoppa jeg innom for noen dager siden, og ble frelst igjen. Nå skal jeg begynne jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Nåh.. men da forteller du meg bare hvor Finholt er hen og hvor Rakeie befinner seg, så tror jeg deg gjerne.

Forøvrig tror jeg du aller helst befinner deg i finere strøk rundt Hunters på jakt eller naboen til Harald og Sonja. Du har vært her siden du kledde av deg i et glassbur du din snik *s*

Det blir for enkelt å svare på slike spørsmål. Jeg får bare beskjed om at jeg har brukt kartboka når jeg svarer 100 % korrekt.

Men jeg har tidligere bevist at jeg kjenner Odalen ut og inn, og at jeg kan skrive på deres dialekt. Altså; vår dialekt. Vet hvor Disi er og alt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mary Poppins

Var her litt i år 2000, men under andre nick. Også sluttet jeg fordi jeg synes det var kjedelig, (var en del yngre så kanskje det er grunnen).

Men så var jeg innom her for å spørre om noe i sommer, også fant jeg plutselig veien bort til sexforumet, der jeg trives best, og siden det har jeg bodd der inne, og en del her inne i åpent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir for enkelt å svare på slike spørsmål. Jeg får bare beskjed om at jeg har brukt kartboka når jeg svarer 100 % korrekt.

Men jeg har tidligere bevist at jeg kjenner Odalen ut og inn, og at jeg kan skrive på deres dialekt. Altså; vår dialekt. Vet hvor Disi er og alt. :)

Disi er greit, Disenå er nok litt verre.. Er du i glassbur nå? Uansett. Bruk kartboka, jeg skjønner du ikke kjenner nulldalen... pugg! Jeg går og legger meg *klem* Håpass langt fra Maarud til Rakeie? Bare lurer *s* natta! (måkke kødde med meg og O-dalen... ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Disi er greit, Disenå er nok litt verre.. Er du i glassbur nå? Uansett. Bruk kartboka, jeg skjønner du ikke kjenner nulldalen... pugg! Jeg går og legger meg *klem* Håpass langt fra Maarud til Rakeie? Bare lurer *s* natta! (måkke kødde med meg og O-dalen... ;o))

Jeg vet naturligvis at disi er slang for Disenå. Men nå tror vel snart folket at det er noen som sender meg sms med diverse oversettelser. Det er umulig å gjøre enkelte til lags. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet naturligvis at disi er slang for Disenå. Men nå tror vel snart folket at det er noen som sender meg sms med diverse oversettelser. Det er umulig å gjøre enkelte til lags. :)

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske lenge, men jeg er ikke kar om å huske hvilket år det hele startet.

Mon tro om det var i 2000?

Mer eller mindre aktiv, men hele tiden innom med ujevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...