Gjest Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg har vært her (mer eller mindre) siden 1999. Hva med deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hvor lenge har egentlig DOL eksistert?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg har vært her siden 1997 (eller i hvertfall begynnelsen på 1998) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirea Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Siden sommeren 1998 tror jeg.... det er veeldig lenge *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg kom med storm etter internt bråk på #Odalen våren 2004. Siden har jeg vært her ganske regelmessig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dudass Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 1999 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hvor lenge har egentlig DOL eksistert?? DOL har eksistert siden februar 1652. Dengang var det mest stein.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 DOL har eksistert siden februar 1652. Dengang var det mest stein.. Tippe internett gikk sakte da..hahahah 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirea Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg kom med storm etter internt bråk på #Odalen våren 2004. Siden har jeg vært her ganske regelmessig. Skal vi snakke om Odalen? Finnholt, hvor er det f.eks. Du jukser litt du.... *s* men det har kanskje ikke jeg noe med ;o)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Skal vi snakke om Odalen? Finnholt, hvor er det f.eks. Du jukser litt du.... *s* men det har kanskje ikke jeg noe med ;o)) Du, jeg har til og med skrevet på odølsk her inne, så jeg har nok mitt på det rene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirea Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Du, jeg har til og med skrevet på odølsk her inne, så jeg har nok mitt på det rene! Nåh.. men da forteller du meg bare hvor Finholt er hen og hvor Rakeie befinner seg, så tror jeg deg gjerne. Forøvrig tror jeg du aller helst befinner deg i finere strøk rundt Hunters på jakt eller naboen til Harald og Sonja. Du har vært her siden du kledde av deg i et glassbur du din snik *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aroruA Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg titta innom nå og da i 2000..... Og så hoppa jeg innom for noen dager siden, og ble frelst igjen. Nå skal jeg begynne jeg også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Nåh.. men da forteller du meg bare hvor Finholt er hen og hvor Rakeie befinner seg, så tror jeg deg gjerne. Forøvrig tror jeg du aller helst befinner deg i finere strøk rundt Hunters på jakt eller naboen til Harald og Sonja. Du har vært her siden du kledde av deg i et glassbur du din snik *s* Det blir for enkelt å svare på slike spørsmål. Jeg får bare beskjed om at jeg har brukt kartboka når jeg svarer 100 % korrekt. Men jeg har tidligere bevist at jeg kjenner Odalen ut og inn, og at jeg kan skrive på deres dialekt. Altså; vår dialekt. Vet hvor Disi er og alt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Snart to år tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Var her litt i år 2000, men under andre nick. Også sluttet jeg fordi jeg synes det var kjedelig, (var en del yngre så kanskje det er grunnen). Men så var jeg innom her for å spørre om noe i sommer, også fant jeg plutselig veien bort til sexforumet, der jeg trives best, og siden det har jeg bodd der inne, og en del her inne i åpent 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirea Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Det blir for enkelt å svare på slike spørsmål. Jeg får bare beskjed om at jeg har brukt kartboka når jeg svarer 100 % korrekt. Men jeg har tidligere bevist at jeg kjenner Odalen ut og inn, og at jeg kan skrive på deres dialekt. Altså; vår dialekt. Vet hvor Disi er og alt. Disi er greit, Disenå er nok litt verre.. Er du i glassbur nå? Uansett. Bruk kartboka, jeg skjønner du ikke kjenner nulldalen... pugg! Jeg går og legger meg *klem* Håpass langt fra Maarud til Rakeie? Bare lurer *s* natta! (måkke kødde med meg og O-dalen... ;o)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Disi er greit, Disenå er nok litt verre.. Er du i glassbur nå? Uansett. Bruk kartboka, jeg skjønner du ikke kjenner nulldalen... pugg! Jeg går og legger meg *klem* Håpass langt fra Maarud til Rakeie? Bare lurer *s* natta! (måkke kødde med meg og O-dalen... ;o)) Jeg vet naturligvis at disi er slang for Disenå. Men nå tror vel snart folket at det er noen som sender meg sms med diverse oversettelser. Det er umulig å gjøre enkelte til lags. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Siden nyttår 1997/1998 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg vet naturligvis at disi er slang for Disenå. Men nå tror vel snart folket at det er noen som sender meg sms med diverse oversettelser. Det er umulig å gjøre enkelte til lags. *knegg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregga Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Ganske lenge, men jeg er ikke kar om å huske hvilket år det hele startet. Mon tro om det var i 2000? Mer eller mindre aktiv, men hele tiden innom med ujevne mellomrom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.