stawle Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 HeiHar i lengre tid (kanskje opptil 7 år, er 19 år) vært plaget av svimmelhet, egentlig konstant, men den har variert fra å være helt subtil til å være ekstremt plagsom. Før i tiden fikk jeg det bare i store folkemengder og når jeg hadde sett på tv/sittet ved skjermer lenge, men nå er den konstant. De siste månedene/året har dette forverret seg veldig. Jeg har tatt kontakt med lege før, og har vært hos optiker og fått briller (har litt synsproblemer) uten at dette har hjulpet noe særlig.Er veldig, veldig bekymret for at dette kanskje kan dreie seg om noe forferdelig farlig (har mye angst) og vil gjerne vite om det er noen symptomer på hjernesvulst jeg kan se etter og dermed utelukke faren for det. Svimmelheten er ikke verken visuell eller balansemessig, det er en ørhet som ligger bak i hodet.I tillegg har jeg av og til (men ikke alltid) hodesmerter på enkelte plasser bak i hodet.Jeg har tidligere vært plaget med spente og stressa nakkemusklatur (er det også nå), og plages akkurat nå med mye væske i mellomøret (har vært operert for det flere ganger). Kan dette ha noe med saken å gjøre?Håper på svar snarlig-Ståle 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178190-svimmelhet-balanseorganvirus-eller-noe-verre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.