Gå til innhold

Blondine med godt poeng

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje jeg skulle lese boka.

Har hørt den er god.

Men se filmen først. Den vet jeg er god. Dessuten er det aldri lurt å se en film etter at man har lest boka. Det blir alltid nedtur.

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

25

• cecily

13

• bugge -jenta

3

• pinkpepsi

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har hørt den er god.

Men se filmen først. Den vet jeg er god. Dessuten er det aldri lurt å se en film etter at man har lest boka. Det blir alltid nedtur.

Men det dreper en del av opplevelsen ved å lese en bok. Ens egne tolkninger blir erstattet med filmens og skuespillerne blir som spøkelser i hodet når en leser.

Åndenes hus var nesten tilnærmet like god som boka, men det manglet litt likevel. To tredjedeler av handlingen var tatt bort, men det var en fantastisk film likevel.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men det dreper en del av opplevelsen ved å lese en bok. Ens egne tolkninger blir erstattet med filmens og skuespillerne blir som spøkelser i hodet når en leser.

Åndenes hus var nesten tilnærmet like god som boka, men det manglet litt likevel. To tredjedeler av handlingen var tatt bort, men det var en fantastisk film likevel.

Hehe, Åndenes Hus husker jeg. Det er mulig jeg var litt for ung når jeg så den, men jeg sovnet i kinoen. Kjedet meg vakent. :)

Enig når det gjelder film vs bok.

Skrevet

Hehe, Åndenes Hus husker jeg. Det er mulig jeg var litt for ung når jeg så den, men jeg sovnet i kinoen. Kjedet meg vakent. :)

Kjedet du deg?

*sjokk og vantro*

Skrevet

Jeg elsket den da jeg så den på kino. Og jeg er flere år yngre enn deg.

Jeg hadde allerede lest boken da og har lest den igjen etter å ha sett filmen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kjedet du deg?

*sjokk og vantro*

Ja, jeg husker at jeg kjedet meg voldsomt. Men jeg har ikke sett den igjen, og at det er mulig jeg bare var litt sløv.

Det må sies at jeg også sovnet under Matrix. :)

Annonse

Skrevet

Ja, jeg husker at jeg kjedet meg voldsomt. Men jeg har ikke sett den igjen, og at det er mulig jeg bare var litt sløv.

Det må sies at jeg også sovnet under Matrix. :)

Matrix var jo ikke så bra da, jeg overlevde uten problemer, men jeg ble ikke frelst.

Hva i huleste går du på kino etter, forresten? Sovemedisin?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Matrix var jo ikke så bra da, jeg overlevde uten problemer, men jeg ble ikke frelst.

Hva i huleste går du på kino etter, forresten? Sovemedisin?

Nei, Matrix var ikke min type film, og Åndenes Hus syntes jeg - der og da - var utrolig kjedelig. Men det er mulig jeg mener annerledes nå.

Jeg må innrømme at jeg ikke trivdes spesielt godt under The Aviator heller, men ellers pleier jeg å holde meg svært våken på kino. :)

Skrevet

Nei, Matrix var ikke min type film, og Åndenes Hus syntes jeg - der og da - var utrolig kjedelig. Men det er mulig jeg mener annerledes nå.

Jeg må innrømme at jeg ikke trivdes spesielt godt under The Aviator heller, men ellers pleier jeg å holde meg svært våken på kino. :)

Jeg digger ikke Leonardo, han er en slesk jævel. Titanic var en storslått film, men det er mye pga jeg er stor fan av Kate Winslet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg digger ikke Leonardo, han er en slesk jævel. Titanic var en storslått film, men det er mye pga jeg er stor fan av Kate Winslet.

Leonardo gjør faktisk en glimrende prestasjon i The Aviator. Det er det eneste positive jeg kan si om den filmen.

Han er ofte slesk, og kler derfor rollen i Titanic veldig godt. Han kler ikke rollen i Gangs Of NY.

I The Basketball Diaries og i Gilmore Grape gjør han derimot meget gode roller. Men i disse to filmene, og The Aviator, spiller han heller ikke roller for å tilfredsstille ungpikene.

Skrevet

Leonardo gjør faktisk en glimrende prestasjon i The Aviator. Det er det eneste positive jeg kan si om den filmen.

Han er ofte slesk, og kler derfor rollen i Titanic veldig godt. Han kler ikke rollen i Gangs Of NY.

I The Basketball Diaries og i Gilmore Grape gjør han derimot meget gode roller. Men i disse to filmene, og The Aviator, spiller han heller ikke roller for å tilfredsstille ungpikene.

Kalte du meg nettopp en ungpike?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kalte du meg nettopp en ungpike?

Hehe, nei. Du sa nettopp at du ikke likte han. :)

Skrevet

Hehe, nei. Du sa nettopp at du ikke likte han. :)

Okei da, den er grei.

Jeg må innrømme at han er en dyktig skuespiller, og i "Gilmore Grape" var han veldig bra. "Catch me if you can" var så dårlig at jeg ikke registrerte om han var god eller ikke.

Det er dessuten selve fremtoningen jeg ikke liker.

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Okei da, den er grei.

Jeg må innrømme at han er en dyktig skuespiller, og i "Gilmore Grape" var han veldig bra. "Catch me if you can" var så dårlig at jeg ikke registrerte om han var god eller ikke.

Det er dessuten selve fremtoningen jeg ikke liker.

Jeg har det sånn med enkelte jeg også. Men de første filmene jeg så med Leonardo var nettopp The Basketball Diaries og Gilmore Grape, og inntrykket jeg den gang fikk av mannen sitter nok litt i ennå.

Enig når det gjelder den latterlige filmen med Leonardo som svindler.

Jeg har forresten den samme greia med brødhuet Jennifer Lopez som du har med Leonardo. Takler ikke den dama.

Men det er sikkert på grunn av mine erogene respetorer. :)

Skrevet

Jeg har det sånn med enkelte jeg også. Men de første filmene jeg så med Leonardo var nettopp The Basketball Diaries og Gilmore Grape, og inntrykket jeg den gang fikk av mannen sitter nok litt i ennå.

Enig når det gjelder den latterlige filmen med Leonardo som svindler.

Jeg har forresten den samme greia med brødhuet Jennifer Lopez som du har med Leonardo. Takler ikke den dama.

Men det er sikkert på grunn av mine erogene respetorer. :)

Hun har jo ingen snabel du kan benytte deg av, skjønner den.

c",)

bugge -jenta
Skrevet

Folk er fanden døtte meg lite lærde hva film angår dersom de ikke har hørt om To Kill A Mockingbird.

En skam!

Du kan i hvert fall bestille den her:

www.platekompaniet.no

Takk for tips.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Takk for tips.

Bare hyggelig, og si fra hvis du vil ha flere tips. Film er kult! :)

Mary Poppins
Skrevet

De er da ikke flinke? De fleste av dem synger enten falskt, eller gudsjammerlig kjedelig. Det er en stor fornærmelse mot andre artister at å si at idol-folket er like bra som dem.

Jo jeg synes mange av dem i år er veldig flinke. Ifjor hadde jeg vært enig med deg men ikke i år.

Mange av dem synger kjempe bra (f.eks Cindy), de setter opp et kult og bra show og virker scenevante på tross av så lite erfaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...