ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 Kanskje jeg skulle lese boka. Har hørt den er god. Men se filmen først. Den vet jeg er god. Dessuten er det aldri lurt å se en film etter at man har lest boka. Det blir alltid nedtur. 0 Siter
cecily Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Har hørt den er god. Men se filmen først. Den vet jeg er god. Dessuten er det aldri lurt å se en film etter at man har lest boka. Det blir alltid nedtur. Men det dreper en del av opplevelsen ved å lese en bok. Ens egne tolkninger blir erstattet med filmens og skuespillerne blir som spøkelser i hodet når en leser. Åndenes hus var nesten tilnærmet like god som boka, men det manglet litt likevel. To tredjedeler av handlingen var tatt bort, men det var en fantastisk film likevel. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 Men det dreper en del av opplevelsen ved å lese en bok. Ens egne tolkninger blir erstattet med filmens og skuespillerne blir som spøkelser i hodet når en leser. Åndenes hus var nesten tilnærmet like god som boka, men det manglet litt likevel. To tredjedeler av handlingen var tatt bort, men det var en fantastisk film likevel. Hehe, Åndenes Hus husker jeg. Det er mulig jeg var litt for ung når jeg så den, men jeg sovnet i kinoen. Kjedet meg vakent. Enig når det gjelder film vs bok. 0 Siter
cecily Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Hehe, Åndenes Hus husker jeg. Det er mulig jeg var litt for ung når jeg så den, men jeg sovnet i kinoen. Kjedet meg vakent. Enig når det gjelder film vs bok. Kjedet du deg? *sjokk og vantro* 0 Siter
cecily Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Hehe, Åndenes Hus husker jeg. Det er mulig jeg var litt for ung når jeg så den, men jeg sovnet i kinoen. Kjedet meg vakent. Enig når det gjelder film vs bok. Jeg elsket den da jeg så den på kino. Og jeg er flere år yngre enn deg. Jeg hadde allerede lest boken da og har lest den igjen etter å ha sett filmen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 Kjedet du deg? *sjokk og vantro* Ja, jeg husker at jeg kjedet meg voldsomt. Men jeg har ikke sett den igjen, og at det er mulig jeg bare var litt sløv. Det må sies at jeg også sovnet under Matrix. 0 Siter
cecily Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Ja, jeg husker at jeg kjedet meg voldsomt. Men jeg har ikke sett den igjen, og at det er mulig jeg bare var litt sløv. Det må sies at jeg også sovnet under Matrix. Matrix var jo ikke så bra da, jeg overlevde uten problemer, men jeg ble ikke frelst. Hva i huleste går du på kino etter, forresten? Sovemedisin? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 Matrix var jo ikke så bra da, jeg overlevde uten problemer, men jeg ble ikke frelst. Hva i huleste går du på kino etter, forresten? Sovemedisin? Nei, Matrix var ikke min type film, og Åndenes Hus syntes jeg - der og da - var utrolig kjedelig. Men det er mulig jeg mener annerledes nå. Jeg må innrømme at jeg ikke trivdes spesielt godt under The Aviator heller, men ellers pleier jeg å holde meg svært våken på kino. 0 Siter
cecily Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Nei, Matrix var ikke min type film, og Åndenes Hus syntes jeg - der og da - var utrolig kjedelig. Men det er mulig jeg mener annerledes nå. Jeg må innrømme at jeg ikke trivdes spesielt godt under The Aviator heller, men ellers pleier jeg å holde meg svært våken på kino. Jeg digger ikke Leonardo, han er en slesk jævel. Titanic var en storslått film, men det er mye pga jeg er stor fan av Kate Winslet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 Jeg digger ikke Leonardo, han er en slesk jævel. Titanic var en storslått film, men det er mye pga jeg er stor fan av Kate Winslet. Leonardo gjør faktisk en glimrende prestasjon i The Aviator. Det er det eneste positive jeg kan si om den filmen. Han er ofte slesk, og kler derfor rollen i Titanic veldig godt. Han kler ikke rollen i Gangs Of NY. I The Basketball Diaries og i Gilmore Grape gjør han derimot meget gode roller. Men i disse to filmene, og The Aviator, spiller han heller ikke roller for å tilfredsstille ungpikene. 0 Siter
cecily Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Leonardo gjør faktisk en glimrende prestasjon i The Aviator. Det er det eneste positive jeg kan si om den filmen. Han er ofte slesk, og kler derfor rollen i Titanic veldig godt. Han kler ikke rollen i Gangs Of NY. I The Basketball Diaries og i Gilmore Grape gjør han derimot meget gode roller. Men i disse to filmene, og The Aviator, spiller han heller ikke roller for å tilfredsstille ungpikene. Kalte du meg nettopp en ungpike? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 Kalte du meg nettopp en ungpike? Hehe, nei. Du sa nettopp at du ikke likte han. 0 Siter
cecily Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Hehe, nei. Du sa nettopp at du ikke likte han. Okei da, den er grei. Jeg må innrømme at han er en dyktig skuespiller, og i "Gilmore Grape" var han veldig bra. "Catch me if you can" var så dårlig at jeg ikke registrerte om han var god eller ikke. Det er dessuten selve fremtoningen jeg ikke liker. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 Okei da, den er grei. Jeg må innrømme at han er en dyktig skuespiller, og i "Gilmore Grape" var han veldig bra. "Catch me if you can" var så dårlig at jeg ikke registrerte om han var god eller ikke. Det er dessuten selve fremtoningen jeg ikke liker. Jeg har det sånn med enkelte jeg også. Men de første filmene jeg så med Leonardo var nettopp The Basketball Diaries og Gilmore Grape, og inntrykket jeg den gang fikk av mannen sitter nok litt i ennå. Enig når det gjelder den latterlige filmen med Leonardo som svindler. Jeg har forresten den samme greia med brødhuet Jennifer Lopez som du har med Leonardo. Takler ikke den dama. Men det er sikkert på grunn av mine erogene respetorer. 0 Siter
cecily Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Jeg har det sånn med enkelte jeg også. Men de første filmene jeg så med Leonardo var nettopp The Basketball Diaries og Gilmore Grape, og inntrykket jeg den gang fikk av mannen sitter nok litt i ennå. Enig når det gjelder den latterlige filmen med Leonardo som svindler. Jeg har forresten den samme greia med brødhuet Jennifer Lopez som du har med Leonardo. Takler ikke den dama. Men det er sikkert på grunn av mine erogene respetorer. Hun har jo ingen snabel du kan benytte deg av, skjønner den. c",) 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Folk er fanden døtte meg lite lærde hva film angår dersom de ikke har hørt om To Kill A Mockingbird. En skam! Du kan i hvert fall bestille den her: www.platekompaniet.no Takk for tips. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Skrevet 20. mars 2005 Takk for tips. Bare hyggelig, og si fra hvis du vil ha flere tips. Film er kult! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 De er da ikke flinke? De fleste av dem synger enten falskt, eller gudsjammerlig kjedelig. Det er en stor fornærmelse mot andre artister at å si at idol-folket er like bra som dem. Jo jeg synes mange av dem i år er veldig flinke. Ifjor hadde jeg vært enig med deg men ikke i år. Mange av dem synger kjempe bra (f.eks Cindy), de setter opp et kult og bra show og virker scenevante på tross av så lite erfaring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.