Gå til innhold

10 setninger kvinner helst vil høre (?)

Lillemus

Anbefalte innlegg

Ifølge tyske Bild er dette de ti setningene kvinner helst vil høre fra sin kjære:

• Å våkne med deg er enda bedre enn å legge seg med deg.

• Uten sminke er du enda søtere.

• Bare bli liggende, jeg fikser kaffe.

• Jeg synes vi skulle invitere moren din hit snart igjen.

• En natt med deg er som syv dager med Champions League.

• I dag tar jeg meg av ungene.

• Er det deg, eller har sola stått opp?

• Du er flinkere til å lage mat enn mamma!

• Har vi fortsatt 9,5 minutter ledig?

• Jeg har avlyst alle avtaler, la oss nyte kvelden sammen.

Tja... Er ikke helt sikker jeg da, for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mæmi

Noe av dem var OK, men ikke alle. Jeg hadde så absolutt tatt det som ironi hvis min hadde sagt han trodde det var sola som hadde stått opp,men så var det meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av dem var OK, men ikke alle. Jeg hadde så absolutt tatt det som ironi hvis min hadde sagt han trodde det var sola som hadde stått opp,men så var det meg.

Synes den var litt søt jeg da - var mer i tvil om "Jeg synes vi snart skal invitere moren din igjen" og ikke minst - "Har vi fremdeles 9 1/2 minutt igjen?" Hva betyr den siste der da??? At han vil ha kjapp-sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var litt søt jeg da - var mer i tvil om "Jeg synes vi snart skal invitere moren din igjen" og ikke minst - "Har vi fremdeles 9 1/2 minutt igjen?" Hva betyr den siste der da??? At han vil ha kjapp-sex?

...eller "mååå vi ha mer sex nå? Jeg er lei."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Og jeg hadde definitivt tatt det som ironi, hvis han hadde sagt at jeg er flinkere mat enn moren hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg ville aldri stolt på en mann som sier at en kveld med deg er som syv døgn med CL.

Men naive kvinner foretrekker kanskje løgnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri stolt på en mann som sier at en kveld med deg er som syv døgn med CL.

Men naive kvinner foretrekker kanskje løgnere.

Jeg ville i utgangspunktet vært tvilende til fotballidiot... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville i utgangspunktet vært tvilende til fotballidiot... ;o)

Det ville ihvertfall jeg ha vært! Skikkelig ille med en fyr som MÅ glane på enhver CL-kamp, tippekamp etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde han villet invitere moren min hit oftere, da ville jeg blitt skremt...

Min mor er best i (meget)små doser, også for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Å våkne med deg er enda bedre enn å legge seg med deg." jasså, var det så dårlig sex i går!?

"Uten sminke er du enda søtere." Og du er innmari flink til å lyve også!

"Bare bli liggende, jeg fikser kaffe." Supert, henter du avisen også?

"Jeg synes vi skulle invitere moren din hit snart igjen." Fint, ta det på en kveld jeg er borte da.

"En natt med deg er som syv dager med Champions League." Jeg sa jo du var flink til å lyve.

"I dag tar jeg meg av ungene." Kan du ta hele helgen, så jeg kan stikke på noen konserter i helgen?

"Er det deg, eller har sola stått opp?" Real fucking funny, funny guy!

"Du er flinkere til å lage mat enn mamma!" Jepp!

"Har vi fortsatt 9,5 minutter ledig?" Ja, nå er jeg ferdig, så jeg lurte på om du ikke kunne tappe et bad til meg.

"Jeg har avlyst alle avtaler, la oss nyte kvelden sammen." Uffda, det var synd, jeg skal på fylla med jentene ikveld jeg.

Jada, jeg er litt fyllesyk idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...eller "mååå vi ha mer sex nå? Jeg er lei."

Aha! *Ekstremt blond* NÅ skjønner jeg hva du mente! *Ler*

Nei - det er ikke en setning kvinner vil høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! *Ekstremt blond* NÅ skjønner jeg hva du mente! *Ler*

Nei - det er ikke en setning kvinner vil høre!

*humre*

Du er treg, assa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Hehe, de aller fleste skulle jeg gjerne høre.

Men sammenligningen med Champions League ville jeg helst slippe. Min kjære er heldigvis like lite interessert i fotball som jeg, så om han virkelig mente det der, burde vi vært skilt for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...