Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kone veldig plaget av urinveisinfeksjon.Dette er veldig plagsomt for henne da hun har store smerter i underlivet når hun har dette.Hvis hun er litt kald på bena eller vi har hatt samleie kommer dette med en gang.Hun er veldig nøye på og tisse/dusje etter samleie eller berøring.Hun har gått på utallige penicillin kurer.Er dette eneste behandling som hjelper?Finnes det alternativ medisin/behandling som kan hjelpe?(akupunktur?)

Gjest Sigurd Kulseng-Hanssen, Lege
Skrevet

Får hun lett infeksjon etter samleie kan hun kanskje ha glede av en tablett antibiotikum etter samleiet. Det finnes undersøkelser som viser at dette har vært vellykket. Kontakt lege og ventiler muligheten.

Skrevet

Jeg har de samme problemene. Må tisse og helst vaske meg etter samleie.

Men hvis hun drikker masse vann, så kan dette faktisk være et alternativ til medisin!!

Jeg fikk en akutt urinveisinfeksjon en gang, og legen ba meg drikke masse vann. Han sa at dette faktisk kunne være like så bra som å ta for mange medisinkurer etter hverandre.

Håper at det går i orden for dere.

Kan jeg spørre om en ting: har dere problemer med å få barn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...