Gjest data-grønnskolling Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 jeg får ikke til å spille av dvd på pc'n. Har noen tips? Jeg får denne beskjeden: "Windows Media Player cannot play this DVD because a compatible DVD decoder is not installed on your computer." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamon Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Last ned programmet VIDEOLAN. Kan det være at DVD'en har en annen sone eller dvdspilleren din på PC'n? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Last ned programmet VIDEOLAN. Kan det være at DVD'en har en annen sone eller dvdspilleren din på PC'n? åssen vet man om man har dvd-spiller på pc'n, eller om det bare er cdrom? *ikke helt grønn, men har blinde flekker* Hva heter de to filformatene på teknisk språk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamon Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 åssen vet man om man har dvd-spiller på pc'n, eller om det bare er cdrom? *ikke helt grønn, men har blinde flekker* Hva heter de to filformatene på teknisk språk? Man burde kanskje vite om man har DVD-spiller på PC'n. Finn det ut før man spiller en DVD. Spør en i nærheten som har peiling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Man burde kanskje vite om man har DVD-spiller på PC'n. Finn det ut før man spiller en DVD. Spør en i nærheten som har peiling. "Finn det ut før man spiller en DVD." ------ Jeg fant det ut. Jeg satte inn en DVD. Jeg har ikke DVD-spilller. Takk for (indirekte) hjelp... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamon Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 "Finn det ut før man spiller en DVD." ------ Jeg fant det ut. Jeg satte inn en DVD. Jeg har ikke DVD-spilller. Takk for (indirekte) hjelp... Nei, da kan du jo ikke spille av DVD! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.