Gjest togli Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Det kan nok stemme for meg. Jeg har små pupper og lite av både mens og PMS. Hmm, interessant teori i grunnen... 0 Siter
Gjest PMS-damen Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Det kan nok stemme for meg. Jeg har små pupper og lite av både mens og PMS. Hmm, interessant teori i grunnen... etter å ha lest alle svarene her så forkaster jeg teorien. Tror ikke den har noe for seg 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 etter å ha lest alle svarene her så forkaster jeg teorien. Tror ikke den har noe for seg Ser ut som teorien slo feil, ja... 0 Siter
Gjest barmfager Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 kunne trengt et slikt forum nå. hehe, da ville vel mannfolka aldri engang turt å så mye som kikke innom forumet :-) 0 Siter
Osiris Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 hm- kanskje det er forklaringa. Jeg har store silikonfrie pupper, og veldig store mensblødninger og ekstrem PMS. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.